کد خبر 1643034
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الاهلی؛ جنگ نابرابر شاگردان گاریدو در جده

تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا امشب به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا امروز (دوشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امیرعبدالله فیصل شهر جده به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

سرخ‌پوشان تا کنون در ۴ دیدار برابر حریف عربستانی خود به میدان رفته‌اند که سهم آن‌ها ۲ برد بوده و سهم الاهلی یک پیروزی و یک بازی نیز به تساوی رسیده است. این برای نخستین بار است که دو تیم در عربستان برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و پیش از این ۴ بازی قبلی در زمین بی‌طرف انجام شده است.

پرسپولیس در این بازی مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ملی‌پوش خود را به دلیل مصدومیت و سینا اسدبیگی را نیز به دلیل حواشی به وجود آمده در ثبت قراردادها در اختیار ندارد. به جز این ۲ بازیکن سایر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای همراهی در این بازی حساس نخواهند داشت.

خوان کارلوس گاریدو که با حضور بر روی نیمکت الاتفاق تجربه حضور در لیگ عربستان را دارد، در این بازی به همراه شاگردانش کار سختی را مقابل ستاره‌های بی‌شمار الاهلی خواهد داشت.

همچنین گاریدو با العین امارات نیز در سال ۲۰۱۹ سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته که حاصل آن ۴ باخت و ۲ تساوی بوده است. این مربی اسپانیایی در این رقابت‌ها نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در نهایت از سمت خود برکنار شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل الاهلی؛ جنگ نابرابر شاگردان گاریدو در جده

سرخ‌پوشان در شرایطی در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شهر جده به مصاف الاهلی می‌روند که این تیم بازیکنان بزرگ و نامداری همچون، ادوارد مندی، دمیرال، فرانک کسیه، ماحرز، فرمینیو و ایوان تونی در اختیار دارد. البته این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان نتوانسته نتایج خوبی بگیرد و بعد از گذشت ۳ هفته تنها ۴ امتیاز کسب کرده و در رده نهم جدول قرار گرفته است.

گاردیو در این بازی الکسیس گندوز را در قفس توری پرسپولیس قرار خواهد داد و محمدحسین کنعانی‌زادگان و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاع این تیم قرار می‌گیرند. ایوب العملود و میلاد محمدی نیز دفاع راست و چپ سرخ‌پوشان در این بازی هستند. مسعود ریگی در این بازی در پست ۶ قرار می‌گیرد و سروش رفیعی نیز طراح حملات قرمزها خواهد بود. وحید امیری و فرشاد احمدزاده دو بال چپ و راست این تیم خواهند بود و در خط حمله اورونوف و علی علیپور بازی خواهند کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر الاهلی عربستان:

الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، ایوب العملود، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، اوستون اورنوف و علی علیپور.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس