کد خبر 1643073
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
ترس آسیا از مهاجم پرسپولیس؛ بازگشت آقای گل بعد از ۱۶۷۲ روز

مهاجم گلزن پرسپولیس بعد از ۵ سال، بار دیگر با لباس این تیم در سطح اول آسیا به میدان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا، امشب از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه امیر عبدالله فیصل شهر جده به مصاف الاهلی عربستان خواهد رفت.

سرخ‌پوشان تا کنون در ۴ دیدار برابر حریف عربستانی خود به میدان رفته‌اند که سهم آنها ۲ برد بوده و سهم الاهلی یک پیروزی و یک بازی نیز به تساوی رسیده است. این برای نخستین بار است که این دو تیم در عربستان برابر هم صف‌آرایی می‌کنند و پیش از این ۴ بازی قبلی در زمین بی‌طرف انجام شد.

علی‌ علیپور مهاجم سرخ‌پوشان که بعد از مدت‌ها جدایی از این تیم و حضور در فوتبال اروپا در این فصل بار دیگر لباس سرخ‌پوشان را برتن کرده، تنها بازیکن در ترکیب دو تیم است که سابقه گلزنی در این دیدار را در کارنامه خود دارد. علیپور ۲ بار موفق شده دروازه الاهلی را باز کند.

ترس آسیا از مهاجم پرسپولیس؛ بازگشت آقای گل بعد از ۱۶۷۲ روز

همچنین علیپور یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز محسوب می‌شود. وی تاکنون در ۴۰ بازی با لباس پرسپولیس برابر حریفان آسیایی به میدان رفته و ۱۰ بار موفق به گشودن دروازه رقبا شده و ۲ پاس گل نیز داده است. یکی از ماندگارترین سکانس‌های این بازیکن با پرسپولیس در لیگ قهرمانان گلزنی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۸ در مقابل السد قطر بود که تاثیر بسزایی در نخستین صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا داشت.

نکته دیگر در مورد این مهاجم ۲۸ ساله این است که وی بعد از ۱۶۷۲ روز بار دیگر با لباس سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت. آخرین بازی علیپور با لباس پرسپولیس در لیگ قهرمانان به ۲۹ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ در تقابل با الشارجه امارات باز می‌گردد که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ پایان یافت. این موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانیم علیپور در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان موفق شد برای قرمزها دبل کند. این مهاجم حالا امیدوار است بعد از ۵ سال بار دیگر خاطرات شیرین خود با لباس قرمزها را در سطح اول فوتبال آسیا تکرار کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 4
    علیپور به هیچ دردی نمیخوره الکی علیپور و گنده نکنید که تو دل هوادار جاش بدید تو این خرید گند زدید به پرسپولیس واسه رفتنش نذرهایی که کردیم هیچ تموم نشده باز برش گردوندید
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
      2 0
      شما به بزرگیتون ببخشید جناب کارشناس آبدوغ خیاری از نظر ما اگه امشب شب علیپور باشه یک تنه الاهلی را با شکست بدرقه میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس