کد خبر 1643180
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
پزشکیان

پزشکیان در پاسخ به سوال درباره گران‌ شدن نان در تهران گفت : تلاش می‌کنیم تا حد امکان این مشکلات را حل کنیم، باید فکری کنیم که قدرت خرید را ثابت مانده و نگذاریم سفره مردم بی‌رنگ شود.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار جماران مبنی بر اینکه «آیا افزایش قیمت نان در تهران با موافقت دولت انجام شد و در غیر این صورت چرا به آن مخالفتی صورت نگرفت، اگر دولت راه حلی برای ارزانی کالاها ندارد آیا راه حلی هم برای عدم افزایش قیمت دارد و آیا قرار است شاهد ادامه روند افزایش قیمت‌ها باشیم و دولتمردان هیچ واکنشی نشان ندهند» تأکید کرد: حق با شماست ما در تمام صحبت‌ها گفتیم که نگاهمان به طرف کسانی است که مشکل دارند و سفره‌های مردم نباید مشکل پیدا کند.

وی افزود: این نکته در جلسات دولت نیز، ابلاغ شده و مشکلاتی هم که تا حالا وجود داشته را تلاش کرده‌ایم تا حد امکان رفع کنیم. به طور مثال بدهی گندمکاران را داشتیم و پولی برای پرداخت آن وجود نداشت، پولی برای پرداخت حقوق بازنشستگان وجود نداشت و پرستاران و بیمارستان مشکلاتی داشتیم البته در موارد دیگری هم شاهد ناترازی هستیم.

پزشکیان ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا حد امکان این مشکلات را حل کنیم آن مصوبه هم جزو مواردی است که به ما ارث رسیده است. لذا کاری که باید انجام بدهیم و هم اکنون نیز در حال انجام آن هستیم حل ناترازی‌ها و رفع ناعدالتی‌ها چون اگر این گونه ادامه دهیم به هر میزان که پول چاپ کنیم همان سفره‌ای که به هر قیمتی بدهیم روز به روز فقیرتر خواهد شد.

رئیس‌جمهور گفت:‌ باید فکری کنیم که قدرت خرید را ثابت مانده و نگذاریم سفره مردم بی‌رنگ شود. در این راستا، هم مسئولان در برنامه و بودجه در تلاش هستند و هم کمیسیون اقتصادی هر هفته روزهای شنبه جلسه داریم و در این باره فکر می‌کنیم تا چه کار کنیم که سفره مردم حداقل قوت معمولی آن‌ها بت مشکل مواجه نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    7 0
    همان حرف های تکراری از شروع انتخابات تا حالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس