کد خبر 1643210
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
محتوای نامه یحیی السنوار به رهبر انصارالله یمن

رهبر حماس در نامه ای به عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن ضمن تمجید از عملیات موشکی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: به شما اطمینان می دهم که مقاومت در سلامت است و شایعات دشمن دروغ است.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن نامه ای از یحیی السنوار رهبر حماس دریافت کرد.

السنوار در نامه خود به رهبر انصارالله یمن اعلام کرد: مایه خرسندی من است که برای شما این نامه را در سالروز میلاد پیامبر نوشتم آنهم در حالی که با هم در حال نبرد طوفان الاقصی مبارک هستیم.

رهبر حماس اعلام کرد: طوفان الاقصی ضربه قوی به پروژه صهیونیستی در منطقه وارد کرد. خرسندم که از شما باب عاطفه صمیمانه، احساسات سرشار و اراده محکمی که از شما در نبرد سیل الاقصی دیدیم، تشکر کنم.

السنوار تاکید کرد: فلسطین با خبر عملیات شما در چارچوب مرحله پنجم از مراحل مشارکت شما در نبرد طوفان الاقصی بیدار شد. به شما موفقیت شما در رسیدن موشکتان به عمق رژیم اشغالگر متجاوز و عبور از همه لایه و سامانه های دفاع و رهگیری را تبریک می گویم.

رهبر حماس گفت: عملیات شما در عمق رژیم اشغالگر، بار دیگر درخشش نبرد طوفان الاقصی و تاثیر آن بر قلب تل آویو را زنده کرد. عملیات منحصر به فرد شما پیامی به دشمن فرستاد که مفاد آن این است که مهار و بازدارندگی آن شکست خورده است و اینکه جبهه های پشتیبان غزه موثر و فعال هستند.

السنوار نوشت: قهرمانان ارتش یمن عزیز توان نظامی خود را توسعه و تقویت کردند و عمبق رژیم غاصب رسیدند. مراتب درود خود را به ملت بزرگ یمن ابراز می دارم که یاریگر ملت فلسطین و مساله عادلانه آن هستند.

وی بیان کرد: همچنان میادین یمن عزیز شاهد موضع مردم یمن درباره مساله فلسطین به شکل هفتگی از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی است. ملت ما در غزه از تجاوز، محاصره رنج می برد. قسام مقاومت جانانه ای علیه دشمن به پیش می برد. قسام با اقتدار بی نظیر عملیات هفتم اکتبر را رقم زد و نبرد دفاعی ظرف یکسال کامل انجام داده که دشمن را درمانده کرده و به زانو درآورده است.

السنوار در نامه خود آورده است: به شما اطمینان می دهد که مقاومت در سلامت است و هر آنچه دشمن اعلام می کند، دروغ و در راستای جنگ روانی است. ما خودمان را برای نبرد فرسایشی طولانی مدتی که اراده سیاسی دشمن را در هم بشکند آماده کرده ایم همانطور که طوفان الاقصی اراده نظامی دشمن را درهم شکست.

رهبر حماس در نامه خود بیان کرد: تلاشهای فزاینده ما و شما و برادران مقاومت در لبنان و مقاومت اسلامی عراق، این دشمن را درهم خواهد شکست و طعم شکست را به آن خواهد چشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    6 0
    درود وسلام برعبدالملک الحوثی
  • هادی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    9 1
    سنوار با این نامه هاش داره تیکه به کجا میندازه؟ عاقلان دانند...
  • رحمان IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    7 1
    انقدر نزدیم، نزدیم، نزدیم، که همه میزنن به جز ایران! سنوار هم حق داره به همه نامه بنویسه جز به ما بی بخارها
    • US ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      بی بخارها عمله های صهیون اند اگر امثال احمدی نژاد ریس جمهور بودند آنقدر جری نبودند پزشکیان رو آوردید برا صلح نه جنگ
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 2
    شلیک یک موشک یکم عجیب است احتمالا ازمون و خطا بود
    • کارگر IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      2 4
      نباید هم نام ایران برده شود . همان را سند کرده قطعنامه و تحریم های سری دوزی شده سرمان خراب میشود.
    • US ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      تحریم برا دلالان خوبه
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    11 4
    جالبه که ازایران نام نبرده
    • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      2 5
      از لبنان و عراق هم نام نبرده.....نامه خطاب به یمن است اخوی
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    5 1
    فقط کسانی که به ولایت وصل هستند از آرمان فلسطین دفاع می کنند. در این بین بعضی شیعیان که اسماً شیعه هستند مثل الهام جون که خارج خارج از دایره ولایت هست از اسرائیل حمایت می کند. بیشتر اهل سنت هم که از دایره ولایت خارج هستند هیچ اثری در دفاع از این حرکت عظیم یعنی طوفان الاقصی در آنها دیده نمی شود حتی در مواردی به اسرائیل کمک هم می کنند . از مصر و عربستان و امارات و بقیه
  • IR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    6 9
    دريغ از يك كلمه در مورد ايران!!!!!! كي از خواب بيدار مي شيد؟ عرب ها ايراني رو بين خودشون قبول نمي كنند.
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      4 1
      فعلا شما عقب نشینی کردید و منتظر عذاب باشید
    • هادی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      6 1
      مرد حسابی تو ایران رهبر حماس رو شهید کردن یه تیر سمت اسرائیل ننداختین. انتظار داری واستون گل و شیرینی هم بفرسته؟ الان تو رسانه های عربی می‌گن ایران بابت شهدای کنسولگری موشک پرت کرد واسه شهادت مهمون رسمی مراسم تحلیف یه تیر در نکرده. طلب کار هم هستید؟
    • DE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      1 18
      بسیار بسیار نامه صهیون سوز و منافق سوز نوشته .دشمن خیلی سعی و تلاش میکند پای ایران را به میان بکشد تا بگوید من خیلی قوی هستم ولی ایران دخالت کرده و نمیگذارد وگرنه حماس و لبنان و یمن...لقمه چپ من بود. الان منافقین عزا گرفته اند که نتوانستد با نامه یحیی السنوار جنک اسلام و کفر را جنگ ایران و ملاها با صهیونیستها نشان دهند. ایران بایستی حتی در آینده هم بگوید کی بود کی بود من نبودم تا این مبارزه ایرانی صهیونیستی نشود .اینطور بیغیرتی سران مرتجع عربی روز بروز عیان تر شده و ملت هاشون به پا خواهند خاست. نگذارید این مبارزه ایرانی صهیونیستی نام بگیرد بعد سران مرتجع عربی راحت میگویند مشکل ایران است خودش برود با صهیون بجنگد ما را سننه .بیدار شوید ای خفتگان نژاد پرست که دایم میگوئید چرا از ایران تشکر نمیکنند . مبارزه حق و باطل است نه ایرانی صهیون .همه جهان اسلام مسوول است .
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      0 0
      آقاي هادي! 45 ساله اينهمه بلا سرمون اومده از جنگ تحميلي عراق تا تحريم هاي كمرشكن و....
    • US ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      ایرانی که موشک سازی رو برده یمن تا این موشک رو زدن میگه ما نبودیم بعد سنوار بگه ایران بود
  • بهنام IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    4 0
    نامه رو فقط برای با غیرت ترین ،مسلمون ترین رهبر ، نوشت ، نه هیچ کسی دیگه اینکه سنوار این نامه رو برای رهبر یمن نوشته خودش حاوی طعنه ای سنگین برای مابقی کشورهای مسلمان جهان بحساب میاد
  • هادی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    10 0
    گروه های مقاومت هیچ احتیاجی به ایران ندارن. اونی که نیازمند این گروههاست ایرانه. والا اگر مقاومت به ایران پشت کنه اعراب و اسرائیل و غرب به ایران رحم نمیکنن. پس بیخود طلب کار نباشین
  • US ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 9
    مکاتبات مردگان که ادای زنده بودن در می آورند
    • هادی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
      0 0
      مرده که شماهایید. به قول مولا حسین دین که ندارید حداقل آزاده باشید.
    • آجورلو IR ۰۷:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
      0 0
      مرده امثال تو بدبخت هستید، که از کاسه‌لیسی شیاطین روزگار می‌گذرانید. نه وطنی دارید، نه اخلاقی، نه ایمانی نه هدفی، نه وجدانی، نه غیرتی،...
  • مهدی US ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    وقتی مقاومت می فهمد که دیگر به ایران نباید اعتماد کرد و خنجری که از پشت خورد به وسیله ایران. . برای همین بود رئیسی را شهید کردند چون میدانستند دولت غرب گرا پاسخ آنها را نخواهد داد.
  • IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    دولت مزشکیان توانایی میانه شدن را ندارد بهتره تمام بشه رهبری اقای قالیباف را با حکم حکومتی رییس جمهور کنه و به امریکا هم نرسه رییس جمهور از همه چیز بهتره ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس