کد خبر 1643289
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
مورد خاص وحید امیری؛ جناب آقای آچار فرانسه/ فقط دو پست مانده است!

وحید امیری بازی در یک پست جدید را هم تجربه کرد.

به گزارش مشرق، وحید امیری به آچار فرانسه پرسپولیس معروف است و این بازیکن پرتلاش و خستگی ناپذیر تا به حال چه در تیم ملی و چه در پرسپولیس در پست های زیادی به میدان رفته است. همین ویژگی وحید باعث‌ شده تا همه مربیانی که با او کار کردند، عاشقش شوند و نتوانند او را به راحتی کنار بگذارند.

وحید امیری طی سال های اخیر در همه پست های خط میانی و خط حمله و همچنین دفاع چپ بازی کرده بود و تنها در سه پست مدافع میانی، مدافع راست و دروازه بان سابقه بازی نداشت.

امیری اما با توجه به مصدومیت ایوب العملود در نیمه دوم بازی با الاهلی، بازی در سمت راست خط دفاعی را هم تجربه کرد تا در طول دوران فوتبالش تنها در دو پست بازی نکرده باشد. امیری چپ پا در سمت راست خط دفاعی هم بد کار نکرد و نشان داد به معنای واقعی یک آچار فرانسه است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قاسم IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 1
    علی علیپور فرشاد احمد زاده در اندازه پرسپولیس نیستند. سروش رفیعی باید از پرسپولیس برود. خاک بر سر درویش که رامین را نگرفت.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 1
    جناب سرباز فراری.یه بار تو برنامه 90 فردوسیپور ازش در مورد وضعیت سربازیش پرسید.اون زمان یه باندی که معافیت پزشکی جعلی به بازیکنا میداد دستگیر شده بودن و بحث پر سر و صدای روز بود امیری گفت من سربازم و معافیت موقت تحصیلی دارم و معافیت تحصیلیم تموم شه باید برم یه تیم نظامی خدمت کنم 2سال بعد اعلام کرد 4سال پیش معافیت پزشکی گرفتم و معاف شدم! ویدئوهاش موجود هستن سرچ کنید با تاریخ میاره
  • رضا IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    2 0
    با بودن VAR پنالتی پرسپولیس گرفته نشد!!!!!!!!!!! باید گفت: AF سیرک. هندوستانی هم قبلاً فهمیده بودند داوری در آسیا کثیف شده است.
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    2 0
    بعضی بازیکن های پرسپولیس به نظرم باید کمتر بیان بازی مثل آل کثیر، علیپور و احمدزاده. بازیکن هایی مثل یاسین سلمانی و خدابنده لو باید بیشتر بیان بازی.
  • موسوی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    3 0
    وحید امیری دو پاس گل داد ولی آل‌کثیر و علیپور خرابش کردند متأسفانه سروش رفیعی اصلا خوب بازی نکرد نه شوت‌هاش جون داشت و نه پاس گل‌هاش دقیق بود
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    0 0
    باید طارمی به پرسپولیس برگردد. داوری که حق پرسپولیس را خورد.
  • ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۷
    1 0
    چند سال پیش از زیارت برمیگشتم یهو ماشینم تو جاده سبزوار خراب شد. هر کار کردم راه نیفتاد. ناچار تا اولین آبادی پیاده رفتم و یه مکانیک با شاگردشو آوردم سر ماشین که درستش کنه. جالب بود که مکانیکه به شاگردش میگفت: آچار پرچنه ره بته. ترجمه‌ میشه آچار پرچونه یا پر چانه رو بده. منکه تا حالا آچار پرچونه ندیده بودم دقت کردم دیدم به آچار فرانسه میگه پرچونه به یارو گفتم این فرانسه‌س چرا میگی پرچونه. یارو با لهجه باحالش گفت چون این ابزار دقیقا مثل آدم پرچونه همیشه وسط همه چی هست
  • رضا IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۸
    0 0
    سروش رفیعی توپ را به هوا می زند. علی علیپور بسیار ضعیف شوت می زند.‌ فرشاد احمد زاده بسیار ضعیف بازی می کند. درویش پرسپولیس را نابود کرده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس