کد خبر 1643853
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳

یکی از خودروهای که قرار شده به زودی وارد بازار خودرو شود،‌ کوییک GX-H است. این خودرو به جهت آپشن تفاوت های زیادی با برادر خوانده خود، یعنی GX-L دارد. امکانات و برتری این خودرو آنقدر زیاد است که باعث شده، سخت پسندان هم جذب این خودرو شوند.

کوییک GX-H نسبت به سایر کوییک‌ها 7 برتری دارد. کنترل صدا از روی فرمان،‌صندلی با روکش چرم، نمایشگر سیستم کنترل فشار باد تایر،‌مولتی مدیا با نمایشگر 7اینچ، ‌دوربین عقب،‌سیستم ناوبری GPS و شیشه دودی در پنجم و عقب از امکانات اختصاصی این خودرو می‌باشد که گروه خودروسازی سایپا برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سایپایی‌ها با عرضه این خودرو به بازار،‌ نسل جوان را با خود همراهی کرده است. یکی از گلایه‌های جدی مردم و به خصوص جوانان،‌آپشن های محدود و کم خودروسازان است که حال نارنجی پوشان جاده مخصوص به دنبال آن هستند که این نقیصه را برطرف و رضایت مردم را جلب کنند.

کوییک GX-H؛‌ محبوب‌ترین خودروی بازار می‌شود

با توجه به امکاناتی که برای این خودروی ملی در نظر گرفته شده است، مردم و به خصوص آنهایی که به تازگی گواهینامه رانندگی دریافت کردند، از این خودرو استقبال بیشتری خواهند کرد و به اعتقاد برخی از فعالان بازار خودرو،‌ کوییک GX-H می‌تواند در لیست پُرفروش‌های بازار قرار گیرد.

این امر نشان می‌دهد که سایپایی ها،‌به شناخت نسبی از بازار خودرو رسیدند و می‌خواهند خودروهای را روانه بازار کنند که جوان پسند باشد. از آنجا که نارنجی پوشان جاده مخصوص، خودرو برای تمام گروه‌های سنی که امکان رانندگی دارند،‌ در نظر گرفته است،‌ می‌توان امیدوار بود که نسل جوان کشورمان هم به سمت خودروهای ایرانی کشش بیشتری پیدا کند.

کوییک GX-H از نظر تجهیزات ایمنی وضعیت خوبی دارد. این خودرو به سیستم ترمز ABS/ESC-EBD،‌ کیسه هوای راننده و سرنشین جلو ،سیستم ضد سرقت،‌سیستم هشداردهنده امنیتی،‌ سیستم هشدار نبستن کمربند راننده SBR مجهز است.

از امکانات رفاهی خودروی یاد شده می‌توان به سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک،‌ نشانگر تعویض دنده GSI،‌ آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی و تاشوی دستی، سنسور پارک دنده عقب،‌ سیستم محاسبه سفر،‌ صندلی عقب تاشو، ‌شیشه بالابر برقی،‌ هشدار دهنده دیداری و شنیداری بستن کمربند ایمنی،‌ چراغ‌های اتوماتیک جلو (Auto Light) و چراغ روشنایی روز (Day Light) اشاره کرد.

کوییک GX-H به عنوان یکی از ماشین‌های نسبتاً خوش قیافه در میان معدود انتخاب‌های اقتصادی بازار،‌ از پیشرانه 1.5 لیتری 8 سوپاپ که هزینه نگهداری را پایین نگه می‌دارد،‌ بهره می‌برد. خودروی یاد شده موتور i M15 دارد و قدرت آن 91 اسب بخار و گشتاور نهایی آن 137 نیوتن متر است. مسئولیت انتقال قدرت هم بر عهده یک جعبه دنده 5 سرعته دستی است که آن هم از لحاظ نرمی و عملکرد در سطح قابل قبولی قرار دارد. ترمز جلو این خودرو از نوع دیسکی و ترمز عقب از نوع کاسه‌ای است. برای سیستم تعلیق جلو از مک فرسون و برای سیستم تعلیق عقب از یکپارچه تیر پیچشی استفاده شده است. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 6.77 است و استاندارد یورو5 را هم دارد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس