منصور برزگر

پیشکسوت کشتی گفت: در هر گوشه‌ای از ایران کشتی وجود دارد و مردم ایران نیز این ورزش را دوست دارند.

به گزارش مشرق، منصور برزگر، پیشکسوت کشتی در جمع خبرنگاران گفت: من بالای شصت سال است که در کشتی هستم و باتجربه و سوابقی که دیده‌ام هیچ‌وقت چنین سازندگی ای در کشتی ندیده‌ام. انشا الله با رفتارهایمان هم ، کاری کنیم که ملت دوستمان داشته باشند. حیف است این‌همه زحمت خودش را نشان ندهد. البته این به یادگار می‌ماند و معلوم می‌شود در دروان ریاست آقای دبیر این مجموعه به وجود آمده است و دستشان هم درد نکند.

وی افزود: کشتی ما مثل نفت می‌ماند. اگر می‌گویم کشتی برای ایران است نه با این محیط جغرافیایی حالا بلکه با محیط جغرافیایی قدیم. هشتاد درصد مدال‌های دنیا برای ایران، ترکیه، قزاقستان و آذربایجان است که همه اینها برای ایران بوده‌اند. کشتی در ایران ریشه دارد و باید خوب عمل کنیم.

برزگر گفت: ما باید بیشتر توجه کنیم و مطمئن شویم که کشتی همیشه هست. این ورزش مال ایران است و ورزش وارداتی نیست. در هر گوشه‌ای از ایران کشتی وجود دارد و مردم ایران نیز این ورزش را دوست دارند.

پیشکسوت کشتی ادامه داد: نیازهای امروز با دوران ما فرق می‌کند امیدوارم مسئولین نیازها جوانان ما را برطرف کنند تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی درباره بازگشت پژمان درستکار به تیم ملی گفت: نمی‌دانم آقای دبیر تصمیم‌گیرنده است یا نه. اگر خوب بود چرا برای المپیک او را نبردیم و اگر بد بود چرا او را آوردیم؟ امیدواریم با عملکردش هنرهای خودش را نشان دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس