حمله موشکی حزب‌الله لنبان به فلسطین اشغالی/ ۵ صهیونیست زخمی شدند

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در پی حمله موشکی به مناطق شمالی فلسطین اشغالی، پنج صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در پی حمله موشکی به منطقه «تال حای» در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی دست‌کم ۵ صهیونیست زخمی شدند.

ساعاتی پیش حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که «در حمایت از مردم فلسطین در غزه و در پاسخ به حملات اسرائیل به مجدال سلم و بلیدا در جنوب لبنان» ۴ منطقه در فلسطین اشغالی را با حمله موشکی هدف قرار داده است.

عبدالله بوحبیب، وزیر خارجه لبنان درباره رو سه‌شنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان‌» درباره انفجار پیچرها که در پی آن به شهادت شماری از شهروندان غیرنظامی و زخمی شدن هزاران تن در لبنان انجامید، گفت: «دولت نگران این مسئله است که حملات متوالی مرگبار اسرائیل به لبنان ممکن است پیش درآمد وقوع جنگی فراگیر شود.

وی تاکید کرد که «لبنان در شرایط ترسناکی قرار گرفته و تمایلی به جنگ ندارد.»

وزیر خارجه دولت لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری سی ان ان افزود: «مثل گذشته امکان متقاعد کردن حزب الله را نداریم؛ زیرا ضربه شدیدی دریافت کرده که پاسخگویی نظامی آن را اجتناب ناپذیر کرده است.»

بعد از ظهر سه‌شنبه بر اثر انفجار دستگاه‌های ارتباطی بی‌سیم از نوع پیجر در لبنان دست کم ۲۰ تن شهید و هزاران تن دیگر زخمی شدند. حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای، رژیم صهیونیستی را مسؤول این حمله اعلام و تاکید کرد دشمن بهای این تجاوز جنایتکارانه را قطعاً خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IQ ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    8 0
    این چجور حمله موشکی ه که کشته نمی گیره از اسرائیلی ها موشک بدون سر جنگی می‌زنند خمپاره هم بزنند باز هم کشته میده چه برسه به موشک
  • US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    5 3
    برادران لبنانیم باید قصاص کنید دیگر رافت اسلامی را کنار بگذارید قصاص کنید اسلام قصاص را حرام ندانسته چشم در برابر چشم زن و کودک دربرابر زن و کودک دشمن مردم عادی در مقابل مردم عادی دیگر بودن اسراییل در منطقه معنا ندارد این وحشیها باید به همان جایی بروند که از انجا امدند و یک مسولشان هم نباید زنده بماند بابت قصاص خون شهدای منطقه
  • مجتبی IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    6 1
    همیشه زخمی میشن چرا کشته نمیشن !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس