پیشنهاد جدید و باج خواهانه «نتانیاهو» برای پایان جنگ غزه

رسانه های رژیم صهیونیستی از پیشنهاد جدید این رژیم در زمینه پایان جنگ غزه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های رژیم صهیونیستی از طرح جدید تل آویو به میانجی گران در زمینه جنگ غزه خبر دادند.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم پیشنهاد جدیدی را آماده کرده تا به میانجی گران بدهد که شامل بازگرداندن همه اسیران در یک مرحله است.

در پیشنهاد رژیم صهیونیستی این رژیم با خروج یحیی السنوار رهبر حماس و برخی دیگر در غزه از طریق گذرگاه امن در ازای بازگشت همه اسیران صهیونیست موافقت شده است.

این پیشنهاد رژیم صهیونیستی همچنین شامل پایان جنگ و آزادی اسیران فلسطین است.

رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل این پیشنهاد را ارائه خواهد کرد.

این پیشنهاد مضحک رژیم صهیونیستی در حالی است که تاکنون نتانیاهو در مسیر پایان جنگ غزه کارشکنی کرده و در راستای تشدید درگیری در جبهه لبنان حرکت کرده است.

همچنین رژیم صهیونیستی با خروج از گذرگاه رفح و محور صلاح الدین مخالفت ورزیده است. مقاومت فلسطین بر خروج کامل رژیم صهیونیستی از غزه و برقراری آتش بس دائمی و آزادی اسیران، بازگشت آوارگان و ورود کمک ها به غزه اصرار دارد.

با گذشت بیش از ۱۰ ماه از عملیات طوفان الاقصی و اسارت شماری از صهیونیست ها به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه، این رژیم با وجود تجاوز گسترده به این منطقه نه تنها نتوانسته اسرای مذکور را آزاد کند، بلکه شمار زیادی از آنها در حملات هوایی و توپخانه ای این رژیم به مناطق مختلف نوار غزه، کشته شده اند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    0 0
    نتانیاهو فرزند شیطان است.
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
      1 0
      شيطان بزرگ آمریکا است شيطان کوچک اسرائیل
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    0 0
    ما پیشنهاد بهتری براش داریم:بره بمیره
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
    0 0
    معنی این پیشنهاد این است که با خروج رهبران حماس و آزادی اسرای فلسطینی ، اسراییل کل غزه رو اشغال می کنه و بعد همه مردم به اسارت اسراییل در میان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس