پزشکیان

رئیس‌جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در سخنرانی رژه ۳۱ شهرورماه نیروهای مسلح که صبح امرز در جوار حرم امام خمینی (ره) در تهران برگزار شد، اظهار داشت: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده که هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند و ما قدرددان نیروهای مسلح کشورمان هستیم.

پزشکیان افزود: بزرگ‌ترین فداکاری‌ها در طول سالهای دفاع مقدس رخ داد و این فداکاری‌ها بود که دشمن بعثی را از تجاوز به خاک ایران ناامید کرد.

وی با بیان اینکه ارتش و نیروهای مسلح ما، همان‌طور که مولای متقیان حضرت علی (ع) فرموده‌اند، زینت و عزت سرزمین و باعث امنیت ایران بزرگ. هستند، گفت: نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و سپاه قدرتمند و تمامی کسانی که می‌توانستند از این کشور دفاع کنند، در دفاع مقدس به میدان آمدند و اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک عزیزمان به دست دشمن بیفتد.

رئیس جمهور تصریح کرد: با حضور نیروهای رزمنده، ارتش قهرمان و سپاه مقتدر، دنیا نتوانست مانع از ادامه مسیر انقلاب ما شود. امروز قدرت دفاعی و توان بازدارندگی ایران به جایی رسیده است که هیچ دشمنی حتی فکر تجاوز به خاک ما را در سر نمی‌پروراند.

پزشکیان خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی به برکت رزمندگان، دانشمندان و نخبگان ما است که توانسته‌اند قدرت نظامی کشور را به حدی برسانند که دیگر به نیازی نداریم تا کسی ما را مسلح کند.

وی ادامه داد: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم.

رئیس جمهور گفت: با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

پزشکیان با تاکید بر اینکه امروز قدرت و بازدارندگی ایران ما باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند، افزود: به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم و رهبر عزیز انقلاب با تدابیر حکیمانه و نگرش عمیق خود باعث عزت و سربلندی ملت ما است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 0
  • TR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    0 2
    احسنت
  • US ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    4 1
    دروغگو پس حمله اسراییل به تهران و شهادت هنیه چه بود؟
  • FR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۱
    3 0
    شهادت مرزبانان و ترور هنیه در تهران هم جزیی از حمله و تجاوز به کشورمان هست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس