ماموریت قالیباف به کمیسیون صنایع برای پیگیری حادثه انفجار معدن معدنجوی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس از ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای بررسی ویژه ابعاد حادثه انفجار در معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس خبر داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: به دنبال انفجار در معدن زغال‌سنگ معدنجوی طبس، رئیس مجلس به کمیسیون صنایع و معادن مجلس دستور پیگیری جدی و ویژه این حادثه را داده است.

وی افزود: قرار است به زودی هیاتی از کمیسیون صنایع و معادن به طبس برای پیگیری این حادثه انفجار رفته و ضمن بررسی ابعاد و علل حادثه گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

نشت گاز حوالی ساعت ۲۱ شنبه‌شب (۳۱ شهریور) در یکی از کارگاه‌های شرکت زغال‌سنگ معدنجوی طبس، موجب انفجار شد.

گفته می‌شود بیش‌ از ۱۷ نفر در کارگاه استخراج این معدن زغال‌سنگ، مشغول به‌کار بوده‌اند و بر اساس مشاهدات و گفته‌های حاضران در محل، تعداد ۲۰ نفر از کارگران در محدوده معدن یادشده حضور داشته‌اند که تاکنون هیچ اطلاعی از وضعیت سلامت آنان در دست نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صداوسیما کجاست؟!! IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    خدایی یه خبرنگار امروز بره ایمیدرو یا شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران یا شرکت معدنجو ( همگی در تهران ) یه گزارش سه دقیقه ای از این مراکز تفریحی تهیه کنه تو صداسیما نمایش بده ... همزمان با فیلم در اوردن پیکر پاک دهها کارگر مظلوم .... صداوسیما الان کجاست؟!!
  • عباسی IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    ننگ و نفرین بر مدیران بی خاصیت و ظالم ایمیدرو + شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران
  • رهنما IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۱
    0 0
    کلید مشکلات معادن ..... ادغام و خارج کردن ایمیدرو و زیرمجموعه از تهران از جمله شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران ..... رفتن آنها به محیط عملیاتی معادن .... فروختن برجها و ساختمانهای آنها در تهران .... استفاده از حداقل سی هزار میلیارد تومان درامد حاصل از فروش ساختمانهای آنها برای تجهیز و توسعه معادن کشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس