حزب‌الله مقر فرماندهی موساد در قلب «اسرائیل» را هدف قرار داد

حزب الله لبنان در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، تل آویو را با موشک بالستیک هوف قرار داد و موجی از وحشت دز میان صهیونیست ها ایجاد کرد.

سرویس جهان مشرق - با ادامه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه مردم غیر نظامی لبنان، حملات موشکی حزب الله به سرزمین های اشغالی ادامه دارد.

۴۰ هزار نیروی نظامی آماده فرمان حزب الله هستند/ حزب الله تل آویو را با بالستیک هدف قرار داد

رسانه های رژیم صهیونیستی از نخستین حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو خبر دادند.

منابع عبری زبان از نخستین حمله موشکی حزب الله لبنان به تل آویو طی نبرد کنونی خبر داد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین از فعال شدن سامانه موشکی فلاخن داوود برای رهگیری موشک بالستیک حزب الله لبنان به سمت تل آویو خبر داد.

تل آویو در تیررس موشک بالستیک حزب الله/ سرزمین های اشغالی زیر آتش حملات مقاومت لبنان/ حمله رژیم صهیونیستی به شمال بیروت + فیلم
برخورد راکت های حزب الله به سرزمین های اشغالی
برای مشاهده فیلم روی عکس کلیک کنید

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نگرانی شدید تل آویو نسبت به حضور ۴۰ هزار رزمنده از سوریه، عراق و یمن در جولان اشغالی سوریه اشاره کرد.

در این گزارش آمده است که ۴۰ هزار رزمنده از سوریه، عراق و یمن خود را به بلندی‌های اشغالی جولان سوریه رسانده‌اند و منتظر اشاره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای نبرد با رژیم صهیونیستی هستند.

رسانه‌های صهیونیستی به هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی گلیلوت توسط حزب الله لبنان و توقف حرکت هواپیماها در فرودگاه بن گوروین اذعان کردند.

به گزارش شبکه المیادین، رسانه‌های عبری زبان اذعان کردند که بر اساس گزارش‌های مخابره شده، حزب الله لبنان پایگاه گلیلوت را هدف قرار داده است.

مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش رگبارهای راکتی حزب الله لبنان

رسانه های صهیونیستی اعلام کرد که ۴۰ موشک از خاک لبنان به سمت شهر الصفد و اطراف آن شلیک شد و در نتیجه اصابت مستقیم یک موشک به ساختمانی در این شهر، ۳ صهیونیست زخمی شده اند.

در این راستا، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب حمایت از مردم غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و دفاع از لبنان و ملت آن، با ده ها فروند موشک شهرک صهیونیست نشین «حتسور» را هدف قرار داده است.

تل آویو در تیررس موشک بالستیک حزب الله/ سرزمین های اشغالی زیر آتش حملات مقاومت لبنان/ حمله رژیم صهیونیستی به شمال بیروت + فیلم
راکت‌ هایی که یکی پس از دیگر به کریات شمونه اصابت کردند
برای مشاهده فیلم روی عکس کلیک کنید

حزب الله در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که پایگاه صهیونیستی «دادو» را دوبار با ده ها موشک هدف قرار داده است. این عملیات حزب الله در پاسخ به حملات تجاوزگرانه امروز چهارشنبه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و منطقه بقاع این کشور انجام شد.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز در دو مرحله حملات گسترده ای را به لبنان صورت داد. رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر بر شدت تجاوزگری خود به جنوب لبنان افزوده است که تاکنون صدها شهید و مجروح به همراه داشته است.

حمله اسرائیل به عمق ۱۲۰ کیلومتری خاک لبنان

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات وحشیانه خود به لبنان، از حمله به عمق ۱۲۰ کیلومتری خاک لبنان برای نخستین‌بار خبر داد.

 منابع لبنانی اعلام کردند که یک ساختمان در منطقهٔ المیسره در شمال بیروت هدف حملهٔ هواییِ صهیونیست‌ها قرار گرفت.

برخورد راکت های حزب الله به سرزمین های اشغالی
برای مشاهده فیلم روی عکس کلیک کنید

العربی به نقل از یک منبع در حزب‌الله اعلا کرد که هیچ‌یک از فرماندهان مقاومت در حمله به شمال بیروت ترور نشده است.

 حزب‌الله در پاسخ به الجلیل شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد. اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در حملهٔ حزب‌الله دست‌کم ۲ نفر مجروح شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

حملات سنگین راکتی حزب الله بر روی فلسطین اشغالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ففط ۳ نفر زخمی ؟ مشکل از کجاست؟ از فناوری پایین موشک ها یا از مهارت پایین در استفاده از این هاست؟ ضعف تاکتیکی یا ...؟ اینجاست که ضعف در فناوری خودش رو نشون میده، هر کی گفت خودکفا شدن در صنایع نیمه رسانا و ... صرفه ی اقتصادی نداره با مشت بکوبین تو دهنش چون یا احمقه یا اهداف دشمن های ایران رو میخواد جلو ببره.
  • ایران قوی IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ۴۰ هزار رزمنده از سوریه، عراق و یمن خود را به بلندی‌های اشغالی جولان سوریه رسانده‌اند و منتظر اشاره سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان برای نبرد با رژیم صهیونیستی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس