رژیم صهیونیستی ۱۰۷۰۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرده است

نیروهای اشغالگر صهیونیستی به شهرهای کرانه باختری یورش برده و منزل یک اسیر فلسطینی را منفجر کردند.

به گزارش مشرق، نقل از الجزیره، بامداد پنج‌شنبه، ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی طی حملاتی به شهرها و روستاهای مختلف کرانه باختری، چندین فلسطینی را بازداشت کرده و منزل به یک اسیر فلسطینی را منفجر کرد.

نیروهای اشغالگر به منزل و چاپخانه متعلق به «غانم علقم» اسیر فلسطینی (که از ۱۷ سپتامبر دستگیر شده) حمله کرده و آن‌ها را منفجر کردند.

همچنین، ارتش این رژیم به روستای صفا در غرب رام‌الله یورش برد، منازل فلسطینیان را تفتیش کرده و حداقل دو نفر را بازداشت کرد. صهیونیست‌ها همچنین یک ایست بازرسی نظامی نزدیک روستای «بیت عور التحتا» ایجاد کردند.

ارتش اشغالگر همچنین به شهر البیره در مرکز کرانه باختری نیز حملهو دو اسیر آزاد شده را قبل از عقب‌نشینی خود بازداشت کرد.

در نابلس، شمال کرانه باختری هم نیروهای صهیونیستی به چندین محله یورش برده، منازل را تفتیش کرده و یک زن و سه جوان را بازداشت کردند.

در الخلیل در جنوب کرانه باختری، ارتش صهیونیستی به چندین روستا حمله کرد و منازل فلسطینیان را مورد تفتیش قرار داده و چندین نفر را بازداشت کرد.

شاهدان عینی گزارش دادند که نیروهای صهیونیستی طی ۱۵ ساعت گذشته عملیاتی نظامی در روستای دورا، جنوب الخلیل، انجام داده که طی آن ده‌ها منزل مورد یورش قرار گرفته و چندین فلسطینی بازداشت و یک جوان با شلیک گلوله مجروح شده است.

بامداد پنج‌شنبه، ارتش اشغالگر از شهر جنین و اردوگاه آن در شمال کرانه باختری عقب‌نشینی کرد. این عملیات نظامی حدود ۱۸ ساعت طول کشید که بنا به گزارش منابع پزشکی رسمی، در نتیجه آن یک زن شهید و ۴ نفر زخمی شدند.

نیروهای اشغالگر همچنین به شهر جنین و اردوگاه آن حمله کرده، یک خانه را منفجر کرده و زیرساخت‌ها و خیابان‌ها را ویران کرد.

شمار شهدای کرانه باختری، از جمله قدس، از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه در ۷ اکتبر، به ۷۱۸ نفر رسیده است. ارتش این رژیم در این مدت دامنه عملیات خود را گسترش داده و هم‌زمان، تجاوزات شهرک‌نشینان علیه فلسطینیان و اموال آن‌ها افزایش یافته است.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، این تجاوزات تاکنون منجر به مجروح شدن حدود ۵۷۵۰ فلسطینی و بازداشت بیش از ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یورش گسترده کفتارهای خون آشام ارتش رژیم آپارتاید صهیونیستی به کرانه باختری. خاک عالم بر سر سران بی غیرت و خودکامه و توسری خور و خودتحقیر مرتجع عربی . بی غیرت های مزدور بی آبرو اینقدر کثافتکاری در زندگیشون کردند و آتو دست صهیونیست ها داده اند که فقط باید مانند کلفت نوکر حرف گوش کنند.کلی از اینها فیلم های غیر اخلاقی ضبط کرده اند برای همین روزها که بر علیه مسلمانان نوکری کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس