محسن رضایی: اسرائیل تاوان بزرگی خواهد داد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: کمک به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت چهاردهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است.

به گزارش مشرق، محسن رضایی روز پنجشنبه در حاشیه مراسم محفل انس رزمندگان دوران پر افتخار دفاع مقدس در آمل در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه دولت چهاردهم برای رفع مشکلات مردم در تلاش است، افزود: در این پیوند کمک به رئیس جمهور برای توسعه کشور ضروری است.

وی در ادامه با اشاره به عوامل کاهش گسترش تنش در منطقه گفت: مماشاتی که در جنگ جهانی دوم رهبران اروپا و آمریکا در مقابل هیتلر انجام دادند و از زمانی که هیتلر اتریش را به آلمان ملحق کرد سر و صدایی بلند نشد و جلو هیتلر را در همان گام های اول نگرفتند، امروز همان مماشات را ما در اروپا و آمریکا نسبت به نتانیاهو می بینیم و جا داشت که در غزه جلویی آن را بگیرند، جلو اسرائیل را نگرفتند و امروز به سمت لبنان آمدند.

وی با بیان اینکه از خشم مسلمانان باید ترسید، عنوان کرد: باید بترسند از زمانی که خون مسلمان به جوش بیاید و یک میلیارد مسلمان وارد صحنه شود، قاعدتا آن زمان نمیتوانند کاری کنند.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ادامه داد: پیشنهاد ما به سران اروپا و آمریکا این است که هرچه زودتر جلو این حادثه را بگیرید، این حادثه اگر بخواهد تداوم پیدا کند، اگر تمام توان را هم بگذارند، نمیتوانید جلوی این حادثه را بگیرند، خود آمریکا و دیگر کشورها هم در صحبت هایشان از جنگ جهانی سوم می گویند.

رضایی با اشاره به اینکه در مسئله اوکراین صحبت از بمب اتم است، خاطرنشان کرد: این ها همه به این دلیل است که جلو نتانیاهو را نگرفتند و اگر جلوی او را نگیرند، هم حوادث شرق اروپا هم مسئله ی تایوان و دریای چین و هم غرب آسیا هر سه تا منطقه شعله ور میشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    دقیقا
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    دولتی که دنبال حاشیه سازی و هزینه سازی هست باید کنار برود
    • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
      0 1
      گوش تان به بیان حضرت آقا باشه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    درود بر حاج محسن عزیز
  • صادق IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حرف شما درست است ولی با اینهمه حواشی دکتر پزشکیان چه کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس