فیلم/ حملۀ راکتی حزب‌الله به عکا و حیفا

حزب الله لبنان در ۲ بیانیه متوالی از موشک‌باران یک شهرک در شمال اراضی اشغالی و نیز مجتمع‌های صنایع نظامی دشمن صهیونیستی در شرکت رافائل واقع در حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، حزب الله لبنان امروز در اولین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه دشمن صهیونیستی، از موشک باران یک شهرک در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله به این منظور آمده است که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و نیز پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنجشنبه 26 سپتامبر، شهرک کریات موتسکین را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب الله همچنین در دومین بیانیه خود اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز پنجشنبه 26 سپتامبر، مجتمع‌های صنایع نظامی شرکت رافائل رژیم صهیونیستی در منطقه زوفولون در شمال شهر حیفا را با گروهی از موشک‌ها هدف قرار دادند.

حزب‌الله چند روز قبل هم این شرکت تسلیحاتی رژیم اشغالگر که قلب تشکیلات نظامی این رژیم محسوب می‌شود را مورد هدف قرار داده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    3 0
    احسنت بر حزب الله
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    به ازن پروردگار بزرگ حزب‌الله بارديگر تومار صهیو نيست ها رادرهم می پیچد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس