الحوثی: پیروزی‌های حزب‌الله برای تمام جهان اسلام است

رهبر انصار الله یمن تصریح کرد که صهیونیست‌ها می خواهند نسل کشی خود در غزه را در لبنان نیز تکرار کنند، اما نقش حزب‌الله در تقابل با صهیونیست‌ها، محوری و اساسی است.

به گزارش مشرق، سید عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود که معمولا در روزهای پنج شنبه انجام می دهد، تاکید کرد که تجاوز به ملت لبنان در همان چهارچوب تجاوز به ملت فلسطین قرار دارد.

الحوثی ادامه داد که اقدامات مجرمانه رژیم صهیونیستی در غزه بسیار سنگین و بی‌سابقه است و در عین حال این رژیم در تحقق اهداف خود با شکست مواجه شده است. صهیونیست‌ها نتوانسته‌اند اسرای خود را بازگرداند یا مبارزان غزه را از بین ببرند، علاوه بر اینکه وارد باتلاقی شده‌اند که با تلفات روزانه مواجه هستند.

وی ادامه داد که صهیونیست‌ها با تمامی این جنایت‌ها و تخریب‌ها و گرسنه نگه داشتن مردم و با وجود حمایت و مشارکت آمریکا و پوشش سیاسی این کشور در تحقق اهداف خود ناکام هستند.

عبدالملک الحوثی ادامه داد که سستی و خفت عربی در قبال فلسطین بی‌سابقه است، اما با این وجود ملت فلسطین همچنان پایدار و مقاوم هستند. دشمن صهیونیستی همواره به نسل کشی خود در غزه ادامه می‌دهد و احتمالاً تعداد شهدا و مفقودان بیشتر از آن چیزی است که اعلام می‌شود.

رهبر انصار الله ادامه داد: گروه‌های صهیونیستی همواره به هتک حرمت مسجد الاقصی می‌پردازند و مراسم رقص و پایکوبی در آن به پا می‌کنند و به اسلام و مسلمانان توهین می‌کنند، جنایت‌های روزانه در کرانه باختری همزمان با گسترش شهرک‌های صهیونیستی ادامه پیدا می‌کند و اقدامات مجرمانه تا حدی رسیده که حتی چارپایان را نیز مسموم می کنند.

الحوثی خاطرنشان کرد که ادامه عملیات مقاومت فلسطین نشان می‌دهد که گردان‌های قسام همچنان پابرجا هستند و تراکم عملیاتی خود را بازیافته و قدرت هجومی خود را گسترش داده‌اند.

وی به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان اشاره و تاکید کرد که دشمن صهیونیستی تلاش کرد از همین روش مجرمانه در لبنان نیز استفاده کند و حمله فراگیر و کشتار غیرنظامیان و تخریب منازل آنها را مانند غزه در پیش گرفته است، با این وجود نقش حزب‌الله که در پشتیبانی از غزه که از آغاز تجاوز دنبال می‌شود، قوی‌تر و تاثیرگذارتر شده است.

عبدالملک الحوثی نقش حزب الله را در تقابل با دشمن صهیونیستی مهم و اصیل ارزیابی کرده و تصریح کرد که دستاوردها و پیروزی‌های آن نشان دهنده این نقش محوری برای لبنان و فلسطین و تمام امت اسلام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 1
    حزب‌الله سر یکی دوهفته صهيونيست را تسليم می کند حزب‌الله ورهبر آن مردان روز های سخت هستن باکوبیدن زيرساخت های حياتی اسرائيل صهیونیست هامجبور به‌ فرار خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس