کامبک ناتمام ایران برابر مراکش/ حذف شاگردان شمسایی از جام جهانی فوتسال

تیم ملی فوتسال با شکست برابر مراکش در مرحله یک‌هشتم نهایی، از جام‌جهانی ۲۰۲۴ حذف شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال کشورمان، از ساعت ۱۶ امروز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۴ فوتسال در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف مراکش رفت.

فیلم/ خلاصه فوتسال ایران ۳ - مراکش ۴

شاگردان شمسایی که در آخرین رنکنیگ جهانی در رده چهارم قرار دارند، در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که در مرحله گروهی مسابقات موفق شدند به ترتیب ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه را شکست داده و با ۹ امتیاز با اقتدار به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کنند. در سوی دیگر مراکش نیز که در رده ششم رنکینگ جهانی قرار دارد، در گروه E برابر پاناما و تاجیکستان به پیروزی رسید و با شکست برابر پرتغال، به عنوان تیم دوم به مرحله یک‌هشتم نهایی رسید.

کامبک ناتمام ایران برابر مراکش/ حذف شاگردان شمسایی از جام جهانی فوتسال

وحید شمسایی برای این مسابقه حساس، تیم کشورمان را با ترکیب اولیه باقر محمدی؛ محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و حسین طیبی راهی زمین کرد. در سوی دیگر مراکش هم با تصمیم هشام الدکیک با ترکیب اولیه عبدالکریم انبیا، ادریس ریس ال فنی، سوفیان بوریته، انس ال عیان و صوفیان المسرار مقابل ایران به میدان فرستاد.

کامبک ناتمام ایران برابر مراکش/ حذف شاگردان شمسایی از جام جهانی فوتسال

بازی با حملات تیم کشورمان آغاز شد و محمدحسین درخشانی در دقیقه ۳ توانست، ایران را یک بر صفر برابر مراکش جلو بیندازد. در ادامه اما این مراکش بود که برتر ظاهر شد و با گل‌های خالد بوزید در دقیقه ۷، علیرضا رفیعی‌پور(گل به خودی) در دقیقه ۱۱، صوفیان المسرار در دقیقه ۱۷ و ادریس ریس الفنی در دقیقه ۲۰، ۴ بر یک از ایران جلو افتاد. نیمه اول با برتری ۴ بر یک مراکش به پایان رسید تا امید ملی‌پوشان فوتسال برای جبران به نیمه دوم باشد.

در شروع نیمه دوم ورق برگشت و تیم ایران در کمتر از ۲ دقیقه، ۲ بار دروازه مراکش را باز کرد تا نتیجه ۴ بر ۳ شود. حسین طیبی در دقیقه ۲۱ و مسلم اولاد قباد در دقیقه ۲۲، برای ایران گلزنی کردند تا اختلاف به یک گل برسد و شاگردان شمسایی در آستانه یک کامبک قرار بگیرند.

کامبک ناتمام ایران برابر مراکش/ حذف شاگردان شمسایی از جام جهانی فوتسال

در ادامه حملات تیم ملی فوتسال برای زدن گل مساوی روی دروازه مراکش بیشتر شد و با وجود موقعیت‌هایی خوبی که به دست آمد اما دفاع فشرده مراکشی‌ها مانع از گلزنی ملی‌پوشان شد.

در نهایت تیم ملی فوتسال با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل مراکش شکست خورد و از صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی بازماند تا شاگردان شمسایی حذف زودهنگامی را تجربه کنند.

در دیگر دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی، از ساعت ۱۸:۳۰ امشب، پرتغال به مصاف قزاقستان می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حمید کلباسی IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    تا ایران دنبال پل می گشت ؛ مراکش از آب گذشت
  • علی IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    ماقبلا هم اسم مبارک حضرت علی و حضرت زهرا رو مسابقات بین‌المللی بالا میبردیم اونم نه با ترس و لرز رو گردن بند کوچیک بلکه درشت و روی پیراهن اونم جلوی ده هاهزار دشمن اهل بیت
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    عین بازی قطر شد دقیقه اخر خورد به تیر
  • حقگو IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 3
    به باختن آنها هم افتخار می کنیم چون مثل فرانسوی ها ذلیل و حقیر و ترسو نبودند و مردانه بازی کردند
  • ح IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 1
    از مدت های پیش گفته شده بود با این مربی تا دهسال آینده هم همین نتیجه را تیم ملی می گیرد سایر مربیان کشورهای دیگر به فکر تیم و بازیکنان هستند مربی ما به فکر مدل مو و رنگ کت وشلوار و ژست کنار زمین است!؟
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    1 0
    اون مربی که ما را سوم جهان کرد ناظم الشریعه بود نه این شمسایی
  • حیدر IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    0 0
    از همون خوشحالی گل اول ایران مشخص بود که بازیکنان مغرور شدن و غرور کاذب باعث چنین باختهای دردناکی میشود اما متاسفانه غرور و کبر فقط نزد بازیکنان نبود بلکه آقای شمساییم خیلی به خودش وشایدم تیپش مطمئن بود در حالیکه باید روی تاکتیک تیمی و تمرکز بازیکنان کار میکرد نه اینکه فقط ژست یه مربی خوب را بگیرد واقعا حیف این سرمایه ها و هزینه که اینطور مفت به هدر میرود
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۵
    2 0
    کامبک چه کوفتیه یه تذکر به نویسنده ورزشیتون بدین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس