کد خبر 1646672
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
خودرو نمایه

قیمت خودرو امروز شنبه‌ ۷ مهر ۱۴۰۳ راکد ماند. هیجانات بازار در اولین روز هفته فروکش کرده و در نبود معاملات، تغییری در آن احساس نمی‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو امروز شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ اعلام شد. با توجه به دو روز تعطیلی بنگاه‌های خریدوفروش تمامی محصولات مونتاژی و داخلی در رکود فرو رفته و تغییری در آن احساس نمی‌شود؛ ازجمله آنکه خریداران برای خرید خودرو دست نگه ‌داشته‌اند. اما انتظار می‌رود طی چند ساعت‌ دیگر بازار خودرو با نوسان مواجه شود.

همچنین با توجه به نرخ دلار، محصولات داخلی و مونتاژی با همان نرخ‌های پیشین معامله شده و آرامش و ثبات بر بازار خودرو حاکم است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمام محصولات به اغما رفته است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما از محصولات محبوب ایران خودرو به‌شمار می‌رود که از کانال یک میلیاردی عقب‌نشینی کرده و با قیمت ۹۹۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX در محدوده ۷۱۸ میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

سهند S از کانال ۵۰۰ میلیون تومان خارج شده و به قیمت ۴۹۳ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از محصولات رده‌بالای سایپا به قیمت ۷۲۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۷ مهر +جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی تغییری را احساس نکرد.

اکستریم VX از دسته محصولات لوکس و جدید مدیران خودرو که از ابتدای معاملات امروز به قیمت چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک J۴ از اقتصادی‌ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز در سکون فرو رفته و با قیمت ۸۳۶ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. خودروی مذکور در کمتر از دو ماه ۵۱ میلیون تومان افت کرده است.

هونگچی E-QM۵ که قبلاً بالای دو میلیارد تومان بود اخیراً در بازاری با روند نوسانی پیدا کرده به زیر دو میلیارد رسیده است و امروز نیز با روند ثابت به قیمت یک میلیارد و ۹۴۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما در دسته محصولات مونتاژی در محدوده یک میلیارد و ۸۱۰ میلیون تومان قرار گرفت.

قیمت خودرو امروز ۷ مهر +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس