کد خبر 1646830
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
۲۲۰۰ مزاحم تلفنی برای اورژانس تهران طی ۷ روز

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از ثبت بیش از ۲۲۰۰ مزاحمت تلفنی در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، محمداسماعیل توکلی؛ رئیس سازمان اورژانس استان تهران اظهار کرد: در هفته گذشته (۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه) در مجموع ۲۰ هزار و ۵۱۶ ماموریت مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران (دیسپچ) ثبت شد که در پی این مأموریت‌ها ۵۷۹۹ مورد به مراکز درمانی انتقال یافتند و ۱۰ هزار و ۹۰۰ مورد نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی افزود: در این مدت ۵۹ هزار و ۵۳۶ تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شد که از این تعداد متأسفانه ۲۲۰۸ تماس مزاحم (معادل ۳.۷ درصد کل تماس‌ها) با این مرکز بوده است.

توکلی ادامه داد: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده طی هفته گذشته، ۳۳۴۳ مورد حوادث ترافیکی (۱۶.۲ درصد از کل ماموریت‌ها) و ۱۷ هزار و ۱۷۳ مورد (۸۳.۸ درصد از کل ماموریت‌ها) حوادث غیر ترافیکی بوده است.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران گفت: اورژانس هوایی ۸ سورتی پرواز داشته است که در پی آن ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    1 0
    قابل پیگیری هست ولی کشی این کارو نمیکنه.. باید بدترین مجازات برای بازی با جون مردم گذاشته بشه و فرهنگ سازی از درون خانواده و مدرسه انجام بشه...
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۷
    1 0
    لعنت به پدر و مادرشون با بچه تربیت کردنشون، پارسال یه بیشرفی هر شب ساعت 3 بامداد زنگ میزد منزلمون ناله میکرد شیون راه می انداخت ما رو میترسوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس