کد خبر 1647477
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
تیراندازی

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: ماموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور با گروهک تروریستی درگیر و یکی از مأموران جان برکف مرزبانی در این حمله ناجوانمردانه به فیض شهادت نائل شد.

به گزارش مشرق، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مأموران گروهان مرزی مورتان هنگ مرزی جکیگور در حین حمل جیره غذایی و پشتیبانی از مرزبانان در محورهای مواصلاتی در حوالی روستای پشامک از توابع شهرستان راسک مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفتند و طی این حمله مرزبانان غیور با اعضای این گروهک درگیر شدند.

وی با اشاره به برتری آتش سنگین مرزداران و تحمیل تلفات متصور، بیان کرد: در این حمله ناجوانمردانه وظیفه "مهدی بلوچی" از کارکنان جان برکف هنگ مرزی جکیگور به فیض شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای دستگیری عاملان شهادت مرزبانان وظیفه شناس آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تروریست‌های کور دل بدانند با حملات ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مأموران جان برکف پلیس عزم ما بیش از پیش برای مقابله با اقدامات کور تروریست‌ها و اشرار مسلح مستحکم تر شده و امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و دشمنان قسم خورده نظام نخواهند توانست به اهداف شوم و شیطانی خود که ایجاد ناامنی و برهم زدن امنیت مردم است، برسند.

شهید وظیفه "مهدی بلوچی" اهل سنت مجرد و ساکن سیستان و بلوچستان شهرستان نیکشهر بود که در راه پر افتخار حفاظت از میهن به شهادت رسید.

شهادت یکی از مأموران مرزبانی در حمله گروهک تروریستی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    5 1
    روحش شاد
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۹
    1 1
    روحشان شاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس