مادورو: پیروز جنگ استعماری در خاورمیانه مقاومت خواهد بود

رئیس‌جمهور ونزوئلا، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن در خاورمیانه، اعلام کرد که مقاومت بر این پروژه استعماری پیروز خواهد شد و تاریخ سقوط امپراتوری غرب را ثبت خواهد کرد.

به گزارش مشرق، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا، در واکنش به تحولات خاورمیانه و گسترش تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان، اظهار کرد که مقاومت پیروز خواهد شد و تاریخ شاهد سقوط «امپراتوری غرب» خواهد بود.

مادورو بیان کرد آنچه که رژیم صهیونیستی و قدرت‌های غربی حامی آن انجام می‌دهند، بدتر از جنایات آلمان نازی و هیتلر است.

وی با اشاره به اینکه آن‌ها اکنون به سمت لبنان حرکت کرده‌اند و پیش‌تر لیبی و عراق را ویران کرده‌اند، تصریح کرد آنچه رخ می‌دهد «جنگی علیه ملت‌های عرب و جنگی برای استعمار کامل خاورمیانه است.»

رئیس‌جمهور ونزوئلا ضمن اظهار اینکه «سازمان ملل متحد با کشتار صدها نفر موافقت کرده است و جهان در سکوت نظاره‌گر است.» این وضعیت را مشابه با مصونیتی دانست که برای موسولینی و هیتلر وجود داشت.

مادورو افزود: «آن‌ها در حال مسلح کردن تایوان علیه چین هستند و سلاح‌هایی را تحویل می‌دهند تا نتانیاهو فلسطین را نابود کند.»

وی همچنین به تخریب ۸۰ درصد از ساختمان‌های نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا همچنین با طرح این سوال که چرا ایران، عراق، یمن و همچنین عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در لبنان هدف تهدیدات قرار دارند، اعلام کرد آنچه که در حال وقوع است، پروژه‌ای استعماری برای تسلط بر منابع انرژی در جهان عرب و خاورمیانه است.

مادورو در ادامه گفت «اسرائیل و حامیان آن، سلاح‌هایی را آزمایش می‌کنند تا جهان را به وحشت بیندازند».

وی همچنین به حمایت راستگرایان افراطی کشورش از کشتارهایی که رژیم صهیونیستی علیه ملت‌های عربی و جهان انجام می‌دهد، اشاره کرد.

مادورو سخنانش را با تاکید بر پیروزی حتمی مقاومت به پایان رساند و افزود: «تاریخ شاهد سقوط امپراتوری غربی خواهد بود.»

وی تصریح کرد که این قدرت‌های غربی از بمب‌ها برای حفظ هژمونی خود استفاده می‌کنند، اما «انسانیت خواهد دانست که چگونه به آن‌ها پاسخ دهد و این لحظات دردناک با نبردها و پیروزی‌ها جبران خواهد شد.»

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس