کد خبر 1648243
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
حوادث

دختر جوان که با همدستی دوستش، مادر و خواهر او را با خوراندن سیانور کشته بود، با بخشش اولیای دم به شرط دریافت دیه از قصاص رهایی یافت.

به گزارش مشرق، اردیبهشت امسال بود که گزارش مرگ مشکوک مادر و دختری بر اثر مسمومیت به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. وقتی پزشکان تأیید کردند که مادر و دختر با سیانور مسموم شده‌اند تحقیقات جنایی برای افشای راز قتل مادر و دختر آغاز شد و خیلی زود دریافتند دختر ۱۸ ساله خانواده با همدستی همکلاسی‌اش نقشه قتل مادر و خواهر خود را طراحی و اجرا کرده است.

به دستور بازپرس جنایی دو دختر جوان بازداشت شده و در تحقیقات به قتل‌ها اعتراف کردند. دختر خانواده در این رابطه گفت: من و همکلاسی ام، تصمیم داشتیم به خارج از کشور برویم اما برای این مهاجرت نیاز به پول داشتیم. با مرگ خانواده‌ام، ارثیه زیادی به من می‌رسید بنابراین نقشه قتل مادر، پدر و خواهر ۱۳ ساله‌ام را کشیدیم. چندباری با روش‌های مختلف خواستیم آنها را بکشیم اما نشد تا اینکه با خرید سیانور و خوراندن به آنها توانستیم مادر و خواهرم را بکشیم اما پدرم نجات پیدا کرد.

دو دختر جوان به بازسازی صحنه قتل پرداخته و در حالی که تحقیقات تکمیل بود و کیفرخواست هر دو به اتهام مباشرت در قتل در حال صدور بود، مادر بزرگ و پدر او، از قصاص دخترشان گذشت کردند.

با بخشش این دختر، پرونده در مسیر دیگری قرار گرفت و اینبار کیفرخواست دختر جوان برای محاکمه از جنبه عمومی جرم صادر شد اما مدتی بعد اولیای دم پرونده بار دیگر به دادسرا رفتند و این بار همکلاسی دخترشان را نیز بخشیدند و از قصاص او نیز گذشتند.

آنها به قاضی پرونده گفتند: دختر جوان از کاری که کرده پشیمان است و بارها از ما طلب بخشش و حلالیت کرده است. باتوجه به پشیمانی دختر جوان، از قصاص او نیز به شرط دریافت دیه گذشت خواهیم کرد.

با گذشت اولیای دم و بخشش دومین عامل جنایت، کیفرخواست هر دو دختر بزودی صادر خواهد شد تا آنها در دادگاه کیفری استان تهران از جنبه عمومی جرم مورد محاکمه قرار بگیرند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    6 0
    کاشکی قبل از اینکه این جنایت رو بکنند مهاجرت کرده بودند مجبور میشدند تودغربت کار کنند تا قدر زندگی پیش خانواده رو بفهمند از بس دروغ در باره زندگی در خارج از ایران به خورد جوان ها می دهند که حتی یکسریشون حاضرند با خانواده خودشون چنین کاری کنند
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    1 4
    اینکه دو دختر بخوان باهم به خارج کشور برن وبه راحتی آب خوردن سه نفر از خانواده روبکشن نشان از روابط... داشته ومی خواستن درکشوری آزاد به کثافت کاری مشغول باشن
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۱
    1 0
    خاک تو سر اولیای دمی که بخاطر دیه گذشت می کنند...این جانورها باید بدون رضایت اولیای دم مقتول اعدام بشن تا درس عبرت برای دیگران بشن..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس