المشاط: پاسخ موشکی ایران همه آزادگان جهان را به وجد آورد

رئیس شورای عالی سیاسی یمن مهدی المشاط امروز چهارشنبه با تأکید بر این‌که محور مقاومت هراسی به دل ندارد، از پاسخ موشکی ایران به اشغالگران استقبال کرد.

به گزارش مشرق؛ رئیس شورای عالی سیاسی یمن در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله طی پیامی اعلام کرد که امت اسلام از شنیدن خبر شهادت فرمانده و رهبر بزرگ سید نصرالله به‌شدت متأثر شد.

وی افزود: «اما محور مقاومت به‌صراحت اعلام کرد که منسجم و متحد است و علی‌رغم شهادت فرمانده و رهبر برجسته و بزرگش، با همه توطئه‌ها مقابله خواهد کرد».

المشاط تصریح کرد که پاسخ از لبنان، یمن و عراق به دشمن داده شد و سیل موشک‌های ایران «همه آزادگان جهان را به وجد آورد».

رئیس شورای عالی سیاسی یمن در این پیام که توسط عبدالعزیز بن حبتور قرائت شد، افزود که محور مقاومت از چیزی نمی‌هراسد و «ما بر حمایت مستمر خود با تمام توان برای رهایی از پروژه صهیونیستی و بازپس‌گیری فلسطین و قدس تأکید داریم».

المشاط شب گذشته نیز از پاسخ موشکی ایران به جنایات رژیم صهیونیستی استقبال کرد و آن را عملیاتی مشروع در راستای دفاع از خود و ادب‌کردن رژیم جنایتکار صهیونیستی دانست.

وی ضمن اعلام ایستادگی یمن در کنار ایران، به آمریکا درباره به هرگونه بازی با آتش هشدار داد و گفت که «ما آماده هستیم تا در صورت اتخاذ هرگونه تصمیم احمقانه از سوی آمریکا به اقدامات بازدارنده در برابر آن دست بزنیم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس