به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

هارت و هورت های اسرائیل (به واسطه دوپینگ اطلاعاتی، نظامی و اقتصادی از سوی آمریکا و انگلیس و دیگران) را نگاه نکنید که در اغلب اوقات، همه کار سازی های پروژه را می کنند و اقدام نهایی را به نام اسرائیل می زنند تا حیثیت از دست رفته خود پس از عملیات طوفان الاقصی را ترمیم کند؛

اسرائیل واقعی و بدون روتوش، همین است که هر وقت روی زمین در میدان نظامی می آید ابتکار عملی نشان بدهد، تلفات سنگین می دهد.

یگان های مثلا کماندویی ارتش صهیونیستی،همین دیشب در کمین نیروهای زبده حزب الله افتادند و با این توهم که به سمت رود لیتانی پیشروی می کنند، ۱۴ کشته و بیش از ۲۰ نفر مجروح بر جا گذاشتند. برخی رسانه ها، شمار تلفات و مجروحان چند روز اخیر ارتش اسرائیل را بالای ۶۰ نفر عنوان می کنند.

اما فقط مرز لبنان و رزمندگان حزب الله نبودند که دیشب از صهیونیست ها تلفات جدی گرفتند، بلکه دو جوان غیور فلسطینی توانستند با نفوذ در عمق حصار ها و گیت های امنیتی چند لایه تل آویو، ۷ صهیونیست را به هلاکت برسانند و ۱۶ نفر دیگر را مجروح کنند.

اینها، اسناد روشن درباره استیصال امنیتی، اطلاعاتی و نظامی اسرائیل در جای جای سرزمین های اشغالی است. البته غافلگیری در مقابل ضرب شست ایران را باید جداگانه بررسی کرد:

موشک هایی که رادار ها و پدافند موشکی اسرائیل و متحدانش را پشت سر گذاشتند و نشان دادند منطقه راهبردی گالیلوت (مقر امنیتی موساد و امان)، جزو نا امن ترین مناطق رژیم است، همان گونه که پایگاه های راهبردی نواتیم و تل نوف (پایگاه هایی که بنا بوده امنیت رژیم جعلی را تامین کنند).

حالا شبکه الجزیره می گوید "نتانیاهو می‌خواست در لبنان از شر فاجعه ۷ اکتبر حماس (غزه) خلاص شود، اما ایران، او را غافلگیر کرد" و برخی محافل رسانه ای تخمین می زنند ۲۰ تا ۳۰ جنگنده رژیم در حملات دیشب ایران منهدم شده باشد.

در همین حال، اسکات ریتر افسر سابق سیا تاکید کرد: "اسرائیل، شمشیر را به دست گرفت. اکنون اسرائیل با شمشیر نابود خواهد شد. ایران، امروز (دیشب) ثابت کرد که اسرائیل نمی تواند از خود دفاع کند؛ حتی با وجود تمام وزن ایالات متحده در پشت آن".

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس