۳۷ شهید و ۱۵۱ مجروح آمار تلفات روز پنج شنبه در لبنان

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که طی حملات هوایی ارتش اشغالگر اسرائیل در روز گذشته ۳۷ نفر شهید و ۱۵۱ تن دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، در پی حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان، مرکز عملیات اضطراری بهداشت عمومی وزارت بهداشت این کشور آمار تکان دهنده‌ای از تلفات انسانی منتشر کرد.

بر اساس گزارش‌ وزارت بهداشت لبنان، در حملات هوایی دیروز، ۳۷ نفر شهید و ۱۵۱ نفر دیگر مجروح شدند. بیشترین تلفات مربوط به استان نبطیه در جنوب لبنان با ۱۹ شهید و ۵۲ مجروح و استان بیروت با ۹ شهید و ۲۴ مجروح بود. وزارت بهداشت لبنان در اطلاعیه خود گفت: «در استان‌های جنوب، جبل لبنان، بقاع و بعلبک-هرمل نیز شاهد تلفات انسانی بودیم.

فراس الابیض، وزیر بهداشت دولت پیشبرد امور در لبنان نیز با اشاره به ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، از جامعه جهانی خواست تا مسئولیت خود را در قبال این وضعیت وخیم بر عهده گرفته و از سکوت خود در برابر این ظلم آشکار دست بردارد. او تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن افراد غیرمسلح، کودکان و حتی کسانی که برای نجات مجروحان تلاش می‌کنند، قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است.

وزیر بهداشت لبنان همچنین اعلام کرد که تاکنون ۹ بیمارستان، ۴۵ مرکز درمانی و ۱۲۸ خودرو در لبنان مورد هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۳
    0 0
    ایران باید جلوی صهیونیست ها برای بمباران لبنان را بگیرد. صهیونیست ها نباید بتوانند لبنان و یا هر جای دیگری از جبهه مقاومت را مورد حمله قرار دهند. ایران باید به صهیونیست ها تذکر دهد درصورت حمله به لبنان و یا هر جای دیگری از جبهه مقاومت - مجددا اسرائیل را مورد حمله قرار می دهد. همچنین سریعا باید بمب هسته ای داشته باشیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس