کد خبر 1649284
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۴
پرسپولیس

دیدار حساس ملوان انزلی و پرسپولیس در هفته هشتم احتمالا لغو خواهد شد.

به گزارش مشرق، طبق برنامه اعلام شده مسابقه دو تیم ملوان انزلی و پرسپولیس در هفته هشتم لیگ برتر روز ۲۶ مهر باید برگزار شود در واقع ۲ روز بعد از بازی ایران و قطر در مشهد.

ممکن است پرسپولیس مثل فیفا دی قبلی فقط دو بازیکن در تیم ملی کشورمان داشته باشد یعنی محمدحسین کنعانی زادگان و میلاد محمدی اما این تیم ملی پوشانی از سایر کشورها را دارد؛ گندوز در تیم ملی الجزایر، اورنوف در تیم ملی ازبکستان، گولیسیانی در تیم ملی گرجستان، به این ترتیب اگر دو ملی پوش ایرانی بتوانند در کمتر از ۲ روز خود را برای بازی با ملوان برسانند ولی ملی پوشان خارجی پرسپولیس بعید است که بتوانند ۴۸ ساعته حتی بتوانند خود را به اردوی سرخپوشان تهرانی برسانند.

به این ترتیب به نظر می رسد که مسابقه با ملوان در هفته هشتم لیگ برتر لغو خواهد شد تا پرسپولیس با آسودگی خیال بیشتری در روز ۳۰ مهر در لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم السد قطر برود.

تنها اشکال لغو دیدار ملوان و پرسپولیس بر فرض اینکه ملوان با آن مخالفت نداشته باشد این است که پرسپولیس بعد از آن باید تقریبا هر ۳ یا ۴ روز به میدان برود تا دیدارهای معوقه اش به موقع برگزار شود.

نباید فراموش کرد پرسپولیس به جز برنامه های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا یک مسابقه حساس و مهم به نام سوپرجام با سپاهان هم دارد مسابقه ای که هنوز تاریخ برگزاری آن مشخص نیست و شاید در شروع نیم فصل دوم این بازی حساس برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۴
    0 3
    باز تیم سوگلی مگر این تیم تخم دو زرده می کنه باید طبق برنامه مسابقات برگزار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس