تظاهرات صهیونیست‌ها در مقابل محل اقامت نتانیاهو + فیلم

صدها شهرک نشین خشمگین با تظاهرات در مقابل محل اقامت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آزادی اسیران صهیونیست شدند.

به گزارش مشرق، تظاهرات کنندگان خشمگین با تظاهرات و تجمع در مقابل محل اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی خواستار امضای توافق آتش بس با مقاومت و آزادی اسیران شدند.

صهیونیست‌های معترض و خانواده‌های اسیران اسرائیلی پیش تر در فضای مجازی خواستار تشدید اعتراض‌ها به کابینه نتانیاهو و برگزاری تجمع در سالروز عملیات طوفان الاقصی شده بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) عملیات غافلگیرکننده منحصر به‌ فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی غزه آغاز کرد و ضمن تصرف پایگاه‌های ارتش اسرائیل، ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت.

پس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر، مقامات رژیم صهیونیستی در همان روز و به گمان اینکه می‌توانند طی چند روز گروه‌های مقاومت را نابود کنند و در نتیجه غزه را تحت تصرف خود درآورند، اقدام به آغاز حملات هوایی شدید به مناطق مختلف این باریکه کردند.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده است. طی این مدت ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت‌های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شد و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی‌سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می‌کند.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده است که پس از حدود ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته است به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس