کد خبر 1650054
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶
حرکت لاک‌پشتی پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی/ چرا گاریدو راضی است؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از عملکرد تیمش در برد مقابل چادرملو با تنها یک گل زده رضایت داشت که پیشرفت بسیار اندکی داشت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس مقابل چادرملو اردکان با گل ثانیه‌های پایانی گئورگی گولسیانی به سه امتیاز رسید تا خوان کارلوس گاریدو از زیر فشار انتقاداتی که او و بازیکنانش را محکوم به بی تفاوتی به نتیجه بازی‌ها پس از بردن استقلال کرده بودند خارج شود.

سرمربی پرسپولیس که رفتارهای مطبوعاتی‌اش نشانه‌هایی از نگرانی بابت تحمل فشار انتقادها است در پایان این بازی از عملکرد بازیکنان خود ابراز رضایت کرد و روند آنها را به دلیل صبوری در نحوه بازی تاکتیکی و تلاش تا آخرین دقیقه برای رسیدن به گل، رو به پیشرفت دانست.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: تیم ما خوب کار کرد و رفته رفته توانستیم موقعیت گل پیدا کنیم. در نیمه اول راه پیروزی را می‌دانستیم اما وقتی وارد نیمه دوم شدیم کنعانی زادگان دچار مشکل شد. می‌دانستیم با توجه به شرایط بازی باید بیشتر روی دروازه حریف توپ بریزیم. سانتر به محوطه جریمه حریف و ارسال توپ‌های دوم روی دروازه برای ما مهم بود. همین اتفاق در بازی آخر لیگ نخبگان هم اتفاق افتاد. نیمه دوم آن بازی دقیقاً شبیه به همان بازی بود. ما مستحق این برد بودیم. عملکرد رو به پیشرفتی داریم.

گاریدو در حالی از عملکرد تیمش رضایت داشت که مقایسه آماری بازی‌های این تیم مقابل استقلال تهران، پاختاکور و چادرملو اردکان نشان می‌دهد سرخ‌ها پیشرفت بسیار اندکی در طول این مدت داشته‌اند.

مقایسه آماری بازی‌های پرسپولیس نشان دهنده کمترین میزان پیشرفت این تیم است که شاید گاریدو خوشبین به همین اندک تغییرات مثبت در تیمش است تا رفته رفته به ثبات لازم نیز برسد.

حرکت لاک‌پشتی پرسپولیس با سرمربی اسپانیایی/ چرا گاریدو راضی است؟

آماری که نشان می‌دهد پرسپولیس در بعضی از موارد پیشرفت بسیار جزئی داشته است اما سرمربی این تیم نسبت به همین موضوع خوشبین و خوشحال است تا از عملکرد تیمش دفاع کند. این در حالی است که کارشناسان فوتبالی با تحلیل عملکرد پرسپولیس معتقدند سیستم بازی این تیم در نبود نفراتی همچون اوستون ارونوف و امید عالیشاه دچار افت شده که نشان می‌دهد شیوه تاکتیکی این تیم تحت تأثیر اسم بازیکنان قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    1 0
    گر تیم سوگلی وزارت ورزش بدون مربی هم باشد تیم داوری طبق معمول برایشان بازی را در می آورند! جایگاه واقعی این تیم در بهرتین حالت رده چهاردهم جدول است اما با اسنپ برایشان جامهای اهدایی آقا مهدی تاج را ارسال می کنند!!
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
    0 0
    کیسه وقتی داری میسوزی لذت بخش هستش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس