پایگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در اطراف تل آویو درهم کوبیده شد

حزب الله لبنان از موشکباران پایگاه گلیلوت، مقر موساد در حومه تل آویو خبر داد که طی آن، انفجارهای شدید در آن رخ داد و در قالب سلسه عملیاتی با نام «خیبر» و با رمز لبیک «یانصرالله» انجام شد.

به گزارش مشرق، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از مراکز موساد در تل آویو را با انبوهی از موشک با اسم رمز «لبیک یا نصرالله» در سلسله عملیاتی با نام «خیبر» هدف قرار داده است.

بر اساس آنچه اداره اطلاع رسانی مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد، در این عملیات از انبوهی موشک برای هدف قرار دادن واحد اطلاعاتی موساد استفاده شده است.

طبق این بیانیه، پایگاه گلیلوت متعلق به یگان اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در حومه تل آویو هدف انبوهی از موشک‌ها قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است که مقاومت اسلامی لبنان این حمله را در چارچوب سلسه عملیاتی با نام «خیبر» و در پاسخ به هدف قرار دادن غیرنظامیان و جنایت‌های این رژیم در غزه و لبنان و با اسم رمز لبیک یا نصرالله انجام داد.

این بیانیه ادامه داد که حزب الله آماده دفاع از لبنان و ملت مقاوم آن است و به تکلیف دینی خود در ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن اشغالگر با قدرت ادامه خواهد داد.

در خبری مرتبط، حزب الله لبنان در بیانیه دیگری از هدف قرار دادن تجمع نظامیان دشمن در شهرک اشغالی شلومی با انبوهی از موشک خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس