ترامپ: مهاجران ژن‌های بد را وارد آمریکا کرده‌اند

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده بار دیگر ضمن انتقاد از سیاست‌های کامالا هریس، از الفاظ توهین‌آمیز برای مهاجران استفاده کرد.

به گزارش مشرق، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده بار دیگر مهاجران و پناهجویانی که وارد خاک آمریکا می‌شوند را به باد تمسخر گرفت.

وی در یک مصاحبه رادیویی ضمن انتقاد از سیاست‌های معاون جو بایدن کامالا هریس در مسئله مربوط به مهاجران با ارائه اطلاعات دروغین مدعی شد که مهاجران محکوم به قتل، «ژن‌های بد» را در آمریکا پخش می‌کنند.

ترامپ ادامه داد که ۱۳ هزار «قاتل» از «مرزهای باز» آمریکا عبور کرده‌اند و «با خوشحالی» در ایالات متحده زندگی می‌کنند.

وی با اشاره به این موارد ادامه داد «هم‌اکنون می‌دانید و من به چنین چیزی اعتقاد دارم که قاتل، چنین چیزی را در ژن خود دارد. ما در حال حاضر، ژن‌های بد زیادی را در کشور خود داریم».

نفرت‌پراکنی ترامپ واکنش کاخ سفید را نیز به همراه داشت به طوریکه سخنگوی کاخ سفید کارین ژان پیر در این خصوص گفت «چنین لحنی نفرت‌انگیز و نامتناسب است و جایی در کشور ما ندارد».

این اولین بار نیست که ترامپ از الفاظ توهین‌آمیز برای توصیف مهاجران و پناهجویان استفاده می‌کند و پیش از این مهاجران را حیوان خطاب قرار داده بود و در مناظره با کامالا هریس هم مدعی شده بود که آن‌ها سگ و گربه می‌خورند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس