کد خبر 1650628
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
گزارش سی‌ان‌ان از نارضایتی تیم هریس از بایدن

شبکه CNN به نقل از منابع آگاه گزارش کرده که تیم انتخاباتی کامالا هریس تمایل دارند در این روزهای پایانی تا انتخابات، بایدن بیشتر در خارج از کشور باشد.

به گزارش مشرق، شبکه آمریکایی CNN به نقل از منابع آگاه گزارش کرده که شماری از کارکنان ستاد انتخاباتی معاون رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد دموکرات‌ها کامالا هریس تمایل دارند که جو بایدن بیشتر در سفرهای خارجی باشد و در فرایند انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مداخله نکند.

طبق این گزارش، بایدن قصد دارد در بازه زمانی ۱۰ تا اکتبر ۱۵ (۱۹ تا ۲۴ مهرماه) به آنگولا و آلمان سفر کند.

CNN به نقل از منابع خود گزارش کرد که هیچ‌کس در ستاد انتخاباتی هریس از این‌که بایدن می‌خواهد یک هفته را در خارج از آمریکا به سر ببرد، ناراحت نیست و حتی برخی از آن‌ها تمایل دارند که او زمان بیشتری را در خارج سپری کند.

بر اساس این گزارش، مشاوران کامالا هریس تلاش دارند تا نشان دهند که تا چه اندازه‌ برنامه‌های هریس با بایدن در انتخابات پیش رو متفاوت است اما هریس بعنوان معاون بایدن مجبور است، مسیری را که بایدن دنبال می‌کند، ادامه دهد.

طبق این گزارش، از طرف دیگر، بایدن همچنان به دنبال جلب توجهات به سمت خود است و تیم هریس این اقدام را نامناسب تلقی می‌کنند.

منابع آگاه به سی ان ان گفته‌اند که حضور غیرمنتظره جوبایدن در سالن کنفرانس خبری هریس بدون هماهنگی با مشاوران هریس صورت گرفته بود و چند دقیقه قبل از آغاز این کنفرانس خبری، مشاوران هریس از این مسئله باخبر شده بودند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا قرار است پنجم نوامبر برگزار شود و رقابت بین کامالا هریس از حزب دموکرات و دونالد ترامپ از حزب جمهوری‌خواه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس