حماس

یک رسانه عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست حاضر در اشغال این منطقه اعتراف کرد، حماس به شکل نگران کننده‌ای نه تنها توانمندی بلکه تونل‌های خود را در جبالیا باز یافته است.

به گزارش مشرق، شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از نظامیان متجاوز صهیونیست که در منطقه جبالیا حضور دارند، از آنچه واقعیت‌های نگران کننده قدرت گرفتن مجدد حماس در منطقه جبالیا آن هم بعد از ۶ ماه از حمله گسترده به این منطقه خبر داد.

این رسانه عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست که در تجاوز به نوار غزه حضور دارند نوشت: نظامیان اسرائیلی حاضر در منطقه جبالیا واقع در نوار غزه اعلام می‌کنند، شواهد و دلایلی در اختیار دارند که نشان می‌دهد توان جنگی حماس مجددا قدرت گرفته است.

این نظامیان دلایل (که از نگاه رسانه صهیونیستی نگران کننده است) را در این رابطه اعلام و خبر دادند، بسیاری از تونل‌هایی که طی شش ماه گذشته مخفی نگه داشته شده بودند مجددا فعال شده‌اند.

نظامیان صهیونیست همچنین تاکید کردند، شاهد پیوستن نیروهای جدیدی به حماس بوده و با ایجاد کمین منتظر حضور نظامیان اسرائیلی برای درگیر شدن با آنها هستند.

شبکه ۷ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد، (رزمندگان) حماس به همان قدرت و شدت روزهای اول پیشروی، در حال جنگ هستند و اراده جنگ و شجاعت زاید الوصفی در نزدیک شدن به نظامیان اسرائیلی و درگیر شدن با آنها از خود نشان می‌دهند، در حالی که سطح درگیری هم روز به روز افزایش پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس