به گزارش مشرق،انصاری در توئیتی نوشت:

هر آنکه در این برهه حساس از تاریخ انقلاب، سپاه و نیروهای مسلح را با شایعات تضعیف کند و دانسته یا نا دانسته انگ نفوذی به فرماندهان آن بزند خائن است.

شایعه سازانی که از زیر پتو تولید محتوا میکنند و منابعشان را از میان فرنگی ها برگزیده اند، یا در پی جذب فالور با برانگیختن احساسات مردم اند، یا مامور به رعب افکنی در جامعه هستند. سران جمهوری اسلامی و مقاومت البته خوب میدانند در دنیایی که مایکروسافت و گوگل، جی پی اس و ماهواره، جیمیل و اینترنت و بیشتر ابزارهای ارتباطی همه آمریکایی اند، حفظ اطلاعات و ارتباطات امن کار چندان آسانی نیست، لیکن نفوذ لزوما در لایه های پیچیده اطلاعاتی اتفاق نمی افتد؛ نفوذ میتواند هدفش تغییر در انگاره تحلیلگران مرعوبِ خود همه چیزدان پنداری باشد که ذهن مردم انقلابی بعنوان پشتوانه های اصلی محور مقاومت را مشَوَّش میسازند!

از ویژگی های مهم نهادهای تحت نظارت رهبری خود ترمیمی سریع در نقاط آسیب پذیر است که هرگونه نگرانی را در کمترین زمان رفع میکنند. هر آسیبی هم لزوما نشانه نفوذ نیست؛ واقعا دشمن در بعضی حوزه ها خصوصا تکنولوژی های روز، دست برتر را دارد، اما ضرباتی که دریافت میشود به معنای تسلط او بر میدان نیست.

همانگونه که شهید آیت الله سید حسن نصرالله فرمودند، میان ما و دشمن میدان است و نهایتا این میدان است که قضاوت خواهد کرد. این یک ادعا نیست: محور مقاومت واقعا بر میدان خیمه سنگین زده است، هرچند که در رسانه واقعیت ها جور دیگری جلوه کنند!

نفوذ لزوما در لایه های پیچیده اطلاعاتی اتفاق نمی افتد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس