آزمون:‌ به برد مقابل ازبکستان نیاز داریم

بازیکن تیم ملی ایران گفت: ما بازیکنان می‌دانیم به چه نحوی بازی کنیم. ۳ امتیاز این دیدار برای ما خیلی مهم است و امیدوارم بازی را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش مشرق، سردار آزمون در نشست خبری پیش از بازی مقابل ازبکستان در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: بازی سختی مقابل ازبکستان داریم و ما بازیکنان می‌دانیم به چه نحوی بازی کنیم. ۳ امتیاز این دیدار برای ما خیلی مهم است و امیدوارم بازی را ببریم و دل مردم را شاد کنیم.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه در رسانه‌های داخلی گفته می‌شود این تیم در خط دفاع نقاط ضعفی دارد و ازبکستان هم در خط حمله شومورودوف را دارد، عنوان کرد: با اینکه این حرف‌ها را می‌زنند، با این خط دفاع ما و خط حمله آن‌ها، آخرین بار که ازبکستان ما را برد، چه زمانی بود؟

وی افزود: من خیلی کری خوانی را دوست دارم ولی کری خوانی خیلی منطقی. ما بازیکنان می‌دانیم مقابل ازبکستان چگونه بازی کنیم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این جزئی از فرهنگ ایرانی ما است که همیشه به حریف احترام بگذاریم ولی آخرین باری که تیم ازبکستان ما را به چالش کشید، نزدیک به ۱۲ سال پیش است.

آزمون تصریح کرد: بعد از آن هیچ بردی مقابل ما نداشتند. این نشان می‌دهد می‌دانیم چگونه مقابل تیم حریف بازی کنیم. قطعا فردا با تمام قوا در زمین بدون هیچ استرسی در زمین حاضر می‌شویم و با احترام بازی خودمان را انجام می‌دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس