.

منابع نظامی سوریه بامداد پنجشنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به ارائه توضیحات درباره انفجار در درعا و حملات رژیم صهیونیستی به حمص و حماه پرداختند.

به گزارش مشرق، منابع نظامی سوریه بامداد پنجشنبه در بیانیه‌های جداگانه‌ای به ارائه توضیحات درباره انفجار در درعا و حملات رژیم صهیونیستی به حمص و حماه پرداختند.

وزارت دفاع سوریه در بیانیه‌ای به خبرگزاری «سانا» گفت: «حدود ساعت یک بعد از نیمه شب، دشمن اسرائیلی از آسمان شمال لبنان حمله هوایی انجام داده و یک کارخانه مونتاژ خودرو در منطقه صنعتی حسیاء در حومه حمص و یک تأسیسات نظامی در حماه را هدف قرار داد. خسارات محدود به اموال بود».

توضیح ارتش سوریه درباره حمله اسرائیل و انفجار درعا

یک منبع در فرماندهی پلیس درعا نیز به خبرگزاری «یو نیوز» توضیح داد: «بمب کار گذاشته شده توسط افراد ناشناس در محله المنشیه در ابتدای منطقه نزلة الکرک در درعا منفجر شد و اطلاعات اولیه حاکی از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن یک تن دیگر است».

از سوی دیگر، مهندس «عامر خلیل» مدیر شهرک صنعتی حسیاء به خبرنگار سانا گفت: «حمله هوایی اسرائیل علاوه بر خودروهای مملو از تجهیزات پزشکی و امدادی در این شهر، یک کارخانه خودروسازی را هدف قرار داد که منجر به شعله‌ور شدن آتش بزرگ در محل شد. تیم‌های آتش‌نشانی در حال اطفای حریق هستند».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس