شولتس: آلمان همچنان به اسرائیل سلاح ارسال می‌کند

صدراعظم آلمان گفت کشورش به رژیم صهیونیستی تسلیحات ارسال کرده و به این کار ادامه خواهد داد.

به گزارش مشرق، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان در رابطه با ارسال تسلیحات برلین به تل‌آویو گفت: «ما به اسرائیل تسلیحاتی را ارسال کرده‌ایم و به این کار ادامه خواهیم داد.»

از ابتدای جنگ، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا جنگی ویرانگر را علیه مردم غزه به راه انداخته و بیش از ۱۳۲ هزار فلسطینی شهید و زخمی شده‌اند. در این جنگ علاوه بر تخریب گسترده و گرسنگی که جان صدها کودک فلسطینی را گرفته و یکی از بدترین فجایع انسانی در جهان محسوب می‌شود، هزاران فلسطینی دیگر هم مفقود شده‌اند.

همچنین ارتش رژیم اشغالگر از ۲۳ سپتامبر (دوم مهر) حملات گسترده خود به لبنان را با ده‌ها حمله هوایی به ضاحیه جنوبی بیروت و شهرها و روستاهای واقع در جنوب لبنان آغاز کرد و همچنان به این حملات ادامه می‌دهد.

روزنامه «دی ولت» آلمان نوشت: «اولاف شولتس» در ادامه صحبت‌هایش در جلسه پارلمان آلمان (بوندستاگ) تاکید کرد که موضع کشورش تداوم تسلیحات به اسرائیل است و به این کار ادامه خواهد داد.

این اقدام آلمان درحالی صورت می‌گیرد که «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه روز شنبه توقف ارسال تسلیحات به رژیم صهیونیستی را یک اصل مهم برای حصول سازش سیاسی در این درگیری دانست و با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، گفت قربانی‌شدن مردم لبنان «غیرقابل قبول» است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۹
    1 0
    دیگر به ایشان نگوئید صدر اعظم آلمان ، بگوئید ملیجک صهیونیستها !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس