هشدار رژیم صهیونیستی به یونیفل جهت جابه‌جایی

«دنی دانون» سخنگوی رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز پنج‌شنبه به یونیفل هشدار داد که برای ایمن ماندن باید پنج کیلومتر بیشتر به شمال لبنان بروند.

به گزارش مشرق، دانون در بیانیه‌ای که به دست اسپوتنیک رسیده آورده که این رژیم با حزب‌الله لبنان در جنگ است و به یونیفل توصیه می‌کند که برای در امان ماندن از خطرات پنج کیلومتر به شمال برود.

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شده است که این رژیم خواهان ماندن در لبنان نیست و تنها برای دور کردن حزب‌الله از مرزهای شمالی به این کشور رفته است.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) امروز پنج‌شنبه اعلام کرد پایگاه آن واقع در الناقوره و پایگاه‌های مجاور آن بارها هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

یونیفل در این رابطه گزارش داد: در حمله یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی به برج مراقبت پایگاه اصلی ما در الناقوره در جنوب لبنان ۲ نفر از سربازان ما زخمی شدند.

یک منبع در سازمان ملل نیز در گفت‌گو با شبکه خبری الجزیره اعلام کرد: نیروهای اسرائیلی طی ۲۴ ساعت گذشته در سه حادثه جداگانه در جنوب لبنان به پایگاه‌های نیروهای یونیفل شلیک کردند.

پیش از انتشار بیانیه اسپانیا، ایتالیا در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به نیروهای یونیفل در جنوب لبنان و زخمی‌ شدن آن‌ها، سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرده بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس