کد خبر 1651765
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹
کشف زمین خواری ۱۴۰ میلیارد تومانی در شمال شرق تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف زمین‌خواری هزارمتری خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش زمین‌خواری کشف‌شده را بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری جاعلان و زمین‌خواران در شمال شرق تهران شدند.

وی افزود:در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد شخصی که از جاعلین حرفه‌ای بوده با همکاری یکی از سردفتران دفترخانه‌های تهران اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال یک قطعه زمین بامتراژ هزارمتر واقع در خیابان جانبازان غربی کرده که کارآگاهان پلیس متهمین را شناسایی و در یک اقدام هماهنگ و منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ افشاری بیان کرد: طی تحقیقات بعمل آمده از سردفتر در خصوص موضوع پرونده و مواجهه با دلایل و مدارک مثبته و مستدل ، در نهایت لب به اعتراف گشوده و پذیرفت با همکاری شخصی که از جاعلین حرفه ای و دارای چندین فقره پرونده جعل و زمین خواری و کلاهبرداری است اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال این زمین نسبت به تصرف آن اقدام کرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ تصریح کرد: لذا با توجه به اعتراف نامبرده به بزه ارتکابی جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی معرفی کرده و تحقیقات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر ایادی و همدستان متهمین در حال انجام بوده است.

این مقام انتظامی گفت: این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارز کشف شده را بیش از ۱۴۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۱
    1 0
    نهادهای دولتی دست دارند بدون شک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس