کد خبر 1651889
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
انتشار گزارش پزشکی هریس برای به چالش کشیدن ترامپ

سن که در زمان نامزدی بایدن چالش بزرگ انتخاباتی برای دموکرات‌ها بود، حالا به امتیازی برای آن‌ها تبدیل شده و قصد دارند روی آن مانور دهند.

به گزارش مشرق، یک دستیار نامزد دموکرات انتخابات آمریکا گفت که کامالا هریس قصد دارد گزارش وضعیت سلامتی خود را امروز منتشر کند که «نشان‌دهنده برخورداری او از شرایط ذهنی و جسمی لازم برای انجام وظایف ریاست‌جمهوری است».

این دستیار گفت که تصمیم برای انتشار این گزارش به این خاطر است که مشاوران هریس آن را فرصتی برای متمرکزکردن توجهات بر سلامت جسمی و قوای ذهنی رقیب جمهوری‌خواه او دونالد ترامپ می‌دانند.

کارزار هریس همچنین می‌خواهد این موضوع را که ترامپ اطلاعات درباره وضعیت سلامتی خود را منتشر نکرده، برجسته کند.

ترامپ در ماه اوت یک ماه بعد از تیراندازی به سمتش در تجمع انتخاباتی باتلر پنسیلوانیا گفته بود که این کار را می‌کند، اما هنوز انجام نداده است.

کارزار انتخاباتی نامزد دموکرات همچنین می‌خواهد با استناد به اینکه ترامپ حاضر به برگزاری مناظره دوم با هریس نشده، بگوید که نامزد جمهوری‌خواهان از بررسی‌ها دوری می‌کند.

به گزارش هیل، مشاوران هریس قصد دارند سن و سرزندگی او را با ترامپ ۷۸ساله در معرض قیاس قرار دهند.

موضوع سن در زمانی که بایدن ۸۱ساله هنوز در رقابت انتخاباتی حضور داشت، برای دموکرات‌ها نگران‌کننده بود اما از زمانی که معاون ۵۹ساله او جانشینش شده، آن‌ها تلاش می‌کنند از آن به‌عنوان امتیاز در مقابل ترامپ استفاده کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس