کد خبر 1651902
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
دکتر زرینه: شک نکنید اورونوف مصدوم است!

رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس گفت: اوستون ارونوف مقصر بازی کردن نیست و شاید به اجبار کادر فنی تیم ملی ازبکستان بازی کرده است.

به گزارش مشرق، حضور اوستون اورونوف در ترکیب تیم ملی ازبکستان در ۲۰ دقیقه پایانی بازی با ایران حرف و حدیث های زیادی را پیرامون این بازیکن ایجاد کردT آن هم در شرایطی که این بازیکن قبل از بازی با چادرملو و در حین گرم کردن بازیکنان دچار درد شد و از ترکیب بیرون آمد تا فرشاد احمدزاده جانشین او در ترکیب اصلی شود.

همین حرف و حدیث ها باعث شده تا فرید زرینه در گفتگویی با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس پاسخگوی برخی از ابهامات باشد.

زرینه ابتدا در مورد مصدومیت اورنوف و این که اورونوف واقعا مصدوم است یا نه چنین گفت: او مصدوم است. اوستون ارونوف هنگام گرم کردن پیش از بازی، با مصدومیت مواجه شد، از این رو شکی نیست که این بازیکن در مصدومیت به سر می‌برد.

در ادامه زرینه در پاسخ به این سوال که اگر اورونوف مصدوم است پس چرا برای تیم ملی ازبکستان بازی کرد هم ادعای جالبی را مطرح کرد: شما می‌دانید که قطعا بازیکن تحت امر و دستور سرمربی، کادر فنی و کادر پزشکی تیم است و مجبور است که هر دستوری را اطاعت کند. اگر این کار را نکند، به نوعی تمرد محسوب می شود. شک نداشته باشید که این وسط بازیکن هیچ تقصیری نداشته است.

رئیس کمیته پزشکی پرسپولیس عنوان کرد: سوابق ارونوف کاملا مشخص و موید این مساله است که او همیشه با دل و جان در اختیار پرسپولیس بوده و بارها ثابت کرده که با تمام توان به میدان رفته و نقش به سزا و مهمی در قهرمانی سال گذشته پرسپولیس داشته است.

زرینه در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان یک طرفدار با سابقه و قدیمی پرسپولیس فکر می‌کنم که ما باید احترام این بازیکن ملی‌پوش را حفظ کنیم و بپذیریم که ایشان دلش با پرسپولیس است و حمایتش کنیم و قبول کنیم که این، چیزی بوده که سرمربی از ایشان خواسته و قاعدتا سرمربی از ایشان خواسته به میدان برود. من فکر می‌کنم که تقصیر ارونوف نیست و قصور و اشتباهی از سوی او صورت نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس