رسمی: اوستون اورونوف در لیست زیر 25 سال پرسپولیس

پیشکسوت پرسپولیس گفت: السد قطر تیمی نیست که بتواند در رقابت‌های لیگ نخبگان مانع از موفقیت پرسپولیس شود.

سرویس ورزش مشرق - بهزاد داداش‌زاده پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفتگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات اخیر مربوط به مصدومیت عجیب اوستون اورونوف اظهار داشت: باعث تعجب است که فوتبالیستی مثل اورونوف در این حد و اندازه حرفه ای، اقدام به چنین کاری کرده باشد. وقتی این مسائل را شنیدم و خبردار شدم که اورونوف خواسته خودش را به مصدومیت بزند تا از حضور در بازی‌های آخر تیم پرسپولیس دور بماند و وضعیت سلامتی‌اش را برای تیم ملی حفظ کند تعجب کردم.

وی افزود: او جوان است و شاید تحت تاثیر حرف‌های سرمربی تیم ملی فوتبال کشورش قرار گرفته وگرنه به یاد دارم فصل گذشته و در حد فاصل دو مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم شد ولی خودش را با تمام تلاش رساند و بازی کرد و اتفاقاً گل هم زد. اورونوف در این مدت ثابت کرده هرچه داشته برای پرسپولیس گذاشته و این اقدامش واقعا برای من تعجب آور بود.

داداش زاده همچنین با اشاره به شرایط پرسپولیس در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطرنشان کرد: خوشبختانه پرسپولیس کم کم به جایگاه اصلی‌اش برگشته و با یک بازی اختلاف کمتر نسبت به سپاهان حالا در رده دوم است. این می‌تواند امیدوار کننده باشد که پرسپولیس در بازی‌های آتی بتواند این دو امتیاز اختلاف با سپاهان را با یک بازی کمتر جبران کند و دوباره صدر جدول را به دست بگیرد.

بازیکن سال‌های گذشته پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در فصل جدید تصریح کرد: روند حرکتی تیم پرسپولیس در بازی‌های اخیر این فصل کاملا مشخص می‌کند که آرام آرام خودش را به جایگاهی که می‌خواهد رسانده و در ادامه نتایجی از این بهتر هم خواهد گرفت. شما نگاه نکنید که مقابل پاختاکور مساوی کردیم چون در آن دیدار مهره‌های اصلی تیم از جمله همین اورونوف حضور درست و حسابی در ترکیب تیم نداشتند و نتوانستند آنطور که باید و شاید به پرسپولیس کمک کنند. اینکه بازی با ملوان هم لغو شد و به تعویق افتاد می‌تواند اتفاق خوبی باشد. البته پرسپولیس باید در این حد فاصل بازی دوستانه انجام بدهد تا خودش را از شرایط مسابقه دور نکند.

داداش زاده در رابطه با دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل السد در هفته آینده گفت: السد در جدول رده‌بندی لیگ قطر شرایط خوبی ندارد. اگر به خاطر داشته باشیم قبل از بازی السد مقابل استقلال گفته می‌شد که قرار است سرمربی این تیم تغییر کند این‌ها همه اخبار منفی است که از این تیم به گوش می‌رسد. تنها نکته مثبت در این تیم خط حمله آنهاست که تعداد زیادی گل زده دارند ولی به همان تعداد هم گل خورده زیادی در این مدت داشته‌اند من معتقدم تیم پرسپولیس با یک برنامه‌ریزی درست می‌تواند السد را شکست بدهد.

وی تاکید کرد: نکته مهم که می‌تواند کمک کند تا پرسپولیس در این بازی موفق شود زمین خوب تیم السد قطر است. ما در دیدار مقابل الاهلی عربستان ثابت کردیم اگر چمن خوب و زمین صافی زیر پای بچه‌های پرسپولیس باشد می‌توانند حتی تیم خارجی را در زمین خودش تحت فشار قرار بدهند. حالا هم من معتقدم السد در زمین خودش به پرسپولیس امتیاز می‌دهد و این می‌تواند اولین پیروزی سه امتیازی پرسپولیس در لیگ نخبگان این دوره از مسابقات باشد.

از اورونوف چنین توقعی‌ نداشتم/ بازگشت کریم باقری یعنی قطعی‌تر شدن قهرمانی/ السد اولین ۳ امتیاز آسیایی پرسپولیس است

بازیکن قدیمی قرمزپوشان تهرانی همچنین درباره بازگشت کریم باقری به جمع مربیان این تیم گفت: بازگشت آقا کریم را تبریک می‌گویم. قطعاً حضور چنین مهره بزرگی در جمع مربیان تیم پرسپولیس که بمب انگیزه و روحی است می‌تواند تمام تیم را رو به جلو ببرد. حضور چنین مهره‌ای کنار نفراتی مثل سید جلال حسینی که همگی جزو مهره‌های بزرگ ملی پوش سابق کشور و ستاره‌های بزرگ پرسپولیس هستند قطعاً کمک می‌کند تا پرسپولیس در ادامه مسیر نتایج بهتری کسب کند و بختش برای قهرمانی بیشتر از قبل شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حمید CH ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    1 3
    کریم باقری؟!!سرمربی گری کرده؟بدنساز تیم هست؟انالیزور هست؟چی هست دقیقا؟
    • رضا IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      کاتالیزور هست!! در جهت مهندسی لیگ به نفع تیم لنگ نقش اساسی ایفا می کند!!
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      تو برو بشین دوغتو بنوش!!!
    • محمد IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
      0 0
      آقا کریم اسطوره اخلاق و ادب و معدن تجربه و حسن نیته این ویژگی‌ها از ایشون یک وزنه روحی در تیم می سازه بله ایشون سرمربی نبوده ولی مربی بوده جتی مربی تیم ملی
  • فوتبال سراپا فساد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    فوتبال ایران = فساد و ارتزاق از خون مردم .... فوتبال سراپا فساد ...
  • فوتبال سراپا فساد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    فوتبال ایران = فساد و ارتزاق از خون مردم .... فوتبال سراپا فساد ...
  • رضا IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    البته ما برای آقای باقری احترام زیادی قائلیم ولی نتایج تیم لنگ را آقا مهدی تاج به اتفاق مجموعه داوران تعیین می کنند و خیلی ربطی به قابلیتهای آقای باقری ندارد!!
  • جواد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    تیم به اکرم عفیف احترام فنی گذارده و همه کار میکنند که او گل را وارد دروازه کند. پست تمام کننده او رعایت شده و در عوض حتی دروازه بان ما منعی ندارد که بیاید وگل بزند! در اینجا آمار گل فردی بقدری مهم شده که آمار گلهای ما بسیار خفیف آمار اکرم عفیف با شکلی که در رعایت باز ودستور مربی وپذیرش آن توسط دیگر بازیکنان نتیجه سه گل به به او میدهد، او قصد دارد کپی محمد صلاح بازیکن باشخصیت مصری را از خود به نمایش بگذاد ولی با او خیلی فاصله درک دارد والا الان در تیمهای اروپا توب میزد، امید اینکه علی علیپور و الکثیر تلافی اهانت به استقلال و کل ایرانیان را مودبانه جبران کنند.و در بازی ملی گل غیر سردار وطارمی را هدف برد قرار دهند ویک بار برای همیشه عطش همه گل زنی را مدیریت کرده و2گل سردار و3گل طارمی را شاهد باشیم.
  • یا الله IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    0 0
    برانکو با خودش ۳ تا سرمربی برای پرسپولیس آورده بود که به نرخ امروزی نفری صد میلیارد می گرفتند آیا کسی روحانی و سلطانیفر را مواخذه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس