شهید نیلفروشان از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: سردار شهید عباس نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و از فرماندهان تأثیرگذار جبهه مقاومت بود.

به گزارش مشرق، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده حضرت محمد رسول الله (ص) سپاه تهران بزرگ صبح امروز (یکشنبه) در گردهمایی فرماندهان و مسئولان سازمان بسیج شهرداری تهران (عهدیاران ۵) با گرامیداشت یاد شهدا به‌ویژه سردار «عباس نیلفروشان»، اظهار داشت: از جمله ویژگی‌های شهید نیلفروشان اخلاص و صمیمت ایشان بود؛ این شهید والامقام از کمتر کسانی بود که در مواجهه با مردم و مسئولان، بسیار صمیمی برخورد می‌کرد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: سردار نیلفروشان تبحر زیادی در مسائل نظامی داشت و یکی از فرماندهان تأثیرگذار در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه پس از اعزام سردار نیلفروشان به لبنان و زمانی که برای آخرین بار به تهران آمد با ایشان چندین دیدار داشتم، گفت: آخرین بار وقتی جزئیاتی از لبنان و سوریه بیان کرد، به ایشان گفتم این موارد نشان می‌دهد که به شهادت نزدیک می‌شوید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) افزود: به حاج عباس گفتم که شما زودتر از «ابوباقر» (سردار فلاح‌زاده) شهید خواهید شد و ایشان هم انگشتری به من هدیه داد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه هر آنچه که داریم به برکت رهبری شجاع، با صلابت و با درایت است، خاطرنشان کرد: این درایت و شجاعت در «جمعه نصر» به رخ جهانیان کشیده شد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به رونمایی از سند راهبردی بسیج شهرداری تهران گفت: این سند برگرفته از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمایشات ایشان در خصوص گام دوم انقلاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس