شکایت وزارت کار لبنان از رژیم صهیونیستی؛ بسیاری از پیجرها در دست کارگران منفجر شد

وزیر کار لبنان اعلام کرد: شکایتی را به سازمان بین‌المللی کار تنظیم کرده‌ایم به این دلیل که اکثر دستگاه‌های پیجر منفجر شده توسط دشمن صهیونیستی در دست کارگران و هنگام انجام کار منفجر شده است.

به گزارش مشرق، «مصطفی بیرم» وزیر کار لبنان در دولت پیشبرد امور این کشور در گفت و گو با شبکه المیادین افزود: ما نمایندگان لبنان در ژنو (مقر سازمان بین المللی کار) را از این موضوع آگاه کرده ایم و از آنها خواسته ایم که این کار را انجام دهند(شکایت از رژیم صهیونیستی در نزد سازمان بین المللی کار).

وی افزود: کشورها نیز از جنایت انفجار دستگاه های پیجر توسط رژیم اشغالگر اسرائیل احساس نگرانی کرده اند.

وزیر کار در دولت پیشبرد امور لبنان افزود:‌ ما تماس های دیپلماتیک با «نجیب میقاتی» نخست وزیر و «نبیه بری» رئیس مجلس داشته ایم.

وی همچنین گفت که وزارت کار لبنان با سازمان بین المللی کار برای حمایت از آوارگان لبنانی همکاری خواهد کرد.

بیرم در این گفت و گو درباره وضعیت نبرد با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان با تاکید بر اینکه نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیستی سرنوشت ساز است، افزود: مقاومت در جنوب در حال بازگرداندن مجدد معادلات به شیوه ای هوشمندانه و تدریجی است.

وزیر کار لبنان با بیان اینکه اسرائیلی‌ها مدت‌هاست که برای این نبرد آماده شده‌اند، گفت: نقش ما این است که این نبرد را انجام دهیم.

وی تاکید کرد که این نبرد، وجودی است و فقط یک نبرد حمایتی [از جبهه غزه] نیست.

بیرم درباره تحرکات بین المللی برای پایان دادن به جنگ غزه گفت: تحرکات بین المللی به این دلیل شروع شد که مقاومت ابتکار عمل را دوباره به دست گرفت و برای رژیم اسرائیل دردسرساز شد و تحرکات آنها به دلیل قتل عام [مردم غزه] نیست.

وی با بیان اینکه چاره ای جز مقاومت وجود ندارد، تاکید کرد که مقاومت هوشمندانه عمل کرده و دشمن صهیونیستی به اهداف خود دست نیافته است.

عضو کابینه دولت پیشبرد امور لبنان با اشاره به نبردهای نظامی که تحت فرماندهی مقاومت اسلامی در جنوب این کشور انجام می شود، ابراز عقیده کرد که به دلیل تحولات میدانی، ناگزیر شاهد هجوم هیات ها و نمایندگان بین‌المللی به لبنان خواهیم بود.

وی تاکید کرد که مقاومت شرایط سخت را به خوبی مدیریت کرد و اتفاقات را به موفقیت تبدیل ساخته است.

بیرم گفت: وقتی مقاومت با پهپاد، «تل آویو» را هدف می دهد بدین معناست که به بازدارندگی رژیم اسرائیل ضربه زده است.

مقاومت اسلامی لبنان بامداد شنبه یک سری عملیات انجام داد که مهمترین آنها هدف قرار دادن پایگاه «۷۲۰۰» و حمله به کارخانه مواد منفجره در در جنوب شهر حیفا بوسیله چندین فروند موشک بود.

مقاومت اسلامی لبنان با انجام این عملیات ها تاکید کرد که آماده دفاع از کشور و مردم سرافراز و مظلوم آن است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس