اعتراف ارتش اسرائیل به هلاکت ۶۳۴ نظامی صهیونیست

در حمله پهپادی حزب الله لبنان به مقر تیپ گولانی در حیفا، بیشاز چهل نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

سرویس جهان مشرق - نظامیان صهیونیست، صبح امروز در یک کمین سنگین از سوی نیروهای حزب الله گرفتار شده و تعداد قابل توجهی از آنها به هلاکت رسیده و زخمی شدند. خبرنگار شبکه المیادین مستقر در جنوب لبنان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بعد از گذشت چندین ساعت نتوانست نظامیان کشته شده خود را از منطقه نخستین کمین نیروهای لبنانی در رامیه عقب بکشاند.

وی در ادامه افزود: رزمندگان لبنانی بامداد امروز با ایجاد یک کمین در مسیر پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی آنها را در منطقه رامیه هدف قرار دادند.

لازم به ذکر است با وجود ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر تضعیف حزب الله، نیروهای لبنانی در کمتر از ۲۴ ساعت ۲۵ عملیات ویژه علیه نظامیان صهیونیست انجام دادند.

۰۵:۰۰ - حزب الله مواضع نظامیان صهیونیست‌ را درهم کوبید

حزب الله پایگاه المرج را هدف حمله موشکی قرار داد. مجاهدان حزب الله همچنین تجمع نیروهای اشغالگر را در پایگاه رمیم نیز هدف حمله موشکی قرار دادند. حزب الله تاکید کرد که مواضع دشمن صهیونیستی را در منطقه معیلیا نیز هدف قرار داده است. نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شهرک المناره هم هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفتند.

مبارزان مقاومت در لبنان با موشک هدایت شونده نظامیان اسرائیلی را در اراف پایگاه رامیه هدف قرار دادند. حزب الله یک خودروی زرهی را هم در این منطقه با موشک هدایت شونده هدف قرار داد. حزب الله اعلام کرد که نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه "تل شعر" نیز هدف حمله راکتی قرار داده است.

آسمان حیفا پس از حملات حزب الله لبنان

از سوی دیگر، مجاهدان حزب الله در میان نظامیان اشغالگر اسرائیلی که قصد پیشروی به سمت شهرک رامیه را داشتند، یک بمب منفجر کرده و با آن‌ها درگیر شدند که این درگیری هنوز هم ادامه دارد.

حزب الله در عملیاتی دیگر پایگاه نظامی زرعیت را با موشک‌های برکان هدف قرار داد. حزب الله همچنین از حمله موشکی به نیروهای اسرائیلی در منطقه "خله ورده" خبر داده است. اشغالگران صهیونیست در شهرک شومیرا هم هدف حمله موشکی حزب الله قرار گرفتند.

۰۷:۳۰ - شلیک ده‌ها موشک از لبنان به سمت الجلیل

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حداقل ۳۵ موشک به سمت الجلیل شلیک شده است. آژیر خطر در ده‌ها شهرک صهیونیستی در الجلیل به صدا درآمده است.

کمین سنگین حزب الله لبنان برای نظامیان اسرائیلی/ اعتراف رسانه های عبری زبان به بالا بودن زخمی‌های نبرد در مرزهای لبنان/ ضربات پی در پی مقاومت لبنان به رژیم صهیونیستی ادامه دارد + عکس و فیلم

۰۹:۴۰ - حادثه امنیتی سخت برای نیروهای اشغالگر در مرزهای شمالی

منابع عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی سخت برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند. به گفته این منابع، در نتیجه این حادثه حداقل ۷ نظامی اسرائیلی مجروح شده و به بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

گزار ش ها حاکی از آن است که بالگردهای اسرائیلی در حال انتقال تلفات ارتش در درگیری‌های جنوب لبنان به بیمارستان رمبام در حیفا در شمال فلسطین اشغالی هستند.

منابع عبری زبان حادثه امنیتی در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی را بسیار سخت توصیف کردند. تا این لحظه ۴ بالگرد اسرائیلی حامل تلفات ارتش در بیمارستان رمبام در حیفا به زمین نشستند. برخی منابع عبری زبان اعلام کردند بر اثر حادثه امنیتی در شمال فلسطین اشغالی ۱۱ نظامی زخمی شدند که حال ۴ نفر از آنها وخیم است.

۱۰:۰۸ - حمله موشکی از لبنان به حیفا و نهاریا

منابع عبری زبان از حمله موشکی از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی از جمله حیفا و نهاریا خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در اراضی اشغالی به صدا درآمد. ارتش رژیم صهیونیستی مدعی رهگیری ۵ موشک شلیک شده به سمت حیفا شد.

حملات پهپادی به سرزمین های اشغالی

منابع اسرائیلی همچنین اعلام کردند در ادامه نبردها و درگیری‌ها در جنوب لبنان، ۴ نظامی اسرائیلی بشدت مجروح شدند.

۱۲:۱۰ - اعتراف صهیونیست‌ها به کشته شدن ۳ نظامی در جریان نفوذ مبارزان حزب الله به اراضی اشغالی

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد در روز نهم اکتبر مبارزان مسلح مقاومت از منطقه الظهیره در جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی نفوذ کردند. این شبکه افزود پس از نفوذ مبارزان مقاومت به اراضی اشغالی، درگیری‌هایی با ارتش رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست که طی آن جانشین فرمانده یک تیپ و دو نظامی اسرائیلی کشته شدند.

منبع مذکور اشاره کرد که ارتش امروز زیرساخت‌های موجود در الظهیره که افراد مسلح از آنجا به اراضی اشغالی نفوذ کرده بودند را بمباران کرده است.

ویدئو

نشست و برخواست بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی در بیمارستان رامبام حیفا

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که دو نظامی دیگر این رژیم در نبردهای جنوب لبنان به شدت مجروح شدند. رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که یک افسر و یک نظامی اسرائیلی از گردان ۹۲۲۰ تیپ عتسیونی در دو حادثه جداگانه در نبردهای جنوب لبنان شدیداً مجروح شدند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت نیز اعلام کرد در دو حادثه جداگانه صبح امروز در جریان عملیات زمینی در جنوب لبنان ۲۰ نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

۱۲:۳۰ - دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد برای بار دوم طی امروز هدفی مهم را در جولان اشغالی با پهپاد مورد حمله قرار داده است.

۱۲:۴۳ - حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی دیگر

حزب الله لبنان اعلام کرد پایگاه "طیره الکرمل" در جنوب شهر اشغالی حیفا را هدف حمله سنگین موشکی قرار داده است.

ویدئو

حملات سنگین حزب الله به اسرائیل

۱۴:۴۵ - تلاش صهیونیست‌ها برای نفوذ به لبنان ناکام ماند

حزب الله لبنان اعلام کرد که تلاش نظامیان ارتش رژیم اسرائیل برای نفوذ به شهرک القوزح واقع درجنوب لبنان را ناکام گذاشته و رزمندگانش در حال درگیری با متجاوزین هستند.

۱۵:۵۰ - حمله حزب‌الله به کریات‌شمونه و پایگاه تسوریت

حزب‌الله لبنان: شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه را هدف حملات موشکی خود قرار دادیم. همچنین پایگاه تسوریت واقع در غرب کرمیئیل هم هدف حملات موشکی سنگین قرار گرفت.

رسانه‌های عبری خبر دادند که حداقل ۱۵ موشک از لبنان به سمت الجلیل مرکزی شلیک شد.

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در حیفا خبر دادند.

۱۷:۰۰ - ادامه عملیات‌های حزب الله علیه نیروهای اشغالگر اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی

حزب الله اعلام کرد با گروهی از نیروهای پیاده دشمن صهیونیستی که قصد نفوذ به سمت شهرک القوزح در جنوب لبنان را داشتند، درگیر شده است.

حزب الله همچنین شهرک کریات شمونا را هدف حمله موشکی قرار داد.

حزب الله اعلام کرد پایگاه "تسوریت" را هم هدف حمله سنگین موشکی قرار داده است.

در عملیاتی دیگر نیز پایگاه "حبوشیت" هدف حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت.

حزب الله اعلام کرد در عملیاتی دیگر یک تانک اسرائیلی را در جنوب شهرک القوزح با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و منهدم کرده است که طی آن همه سرنشینان این تانک کشته و زخمی شدند.

حزب الله نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در پایگاه "شومیرا" و"خله ورده" هم موشک باران کرد.

حزب الله تجمع نیروهای دشمن صهیونیستی را در بلندی‌های کنعان در شهرک بلیدا هدف قرار داد.

۱۹:۳۰ - صدای انفجارهای قوی در عکا و زرعیت

حزب‌الله دور جدید موشکباران مناطق شمال فلسطین اشغالی از جمله در الجلیل الغربی را آغاز کرد. رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در پایگاه تلمی الیعیزر در شرق الخضیره(در شمال تل آویو) خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجارهای قوی در شهر بندری عکا و زرعیت خبر دادند. این رسانه‌ها با اشاره به حمله دسته‌ای از پهپادها، اظهار داشتند که آژیرهای هشدار بیش از ۱۰ بار در همه مناطق الجلیل در شمال اراضی اشغالی به صدا درآمده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شکست سامانه گنبد آهنین در رهگیری پهپادهای حزب‌الله و وقوع انفجار در حیفا و نهاریا خبر دادند.

منابع عبری زبان اعلام کردند بر اثر حمله پهپادی حزب الله به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی ۱۵ نفر زخمی شدند.

۲۰:۰۰ - زخمی شدن ۲۰ نظامی صهیونیست بر اثر اصابت پهپاد حزب الله به جنوب حیفا

رسانه‌های صهیونیستی: بر اثر انفجار پهپاد حزب الله نزدیک بنیامینا در جنوب حیفا، ۲۰ نظامی مجروح شدند و بالگردها در حال انتقال مجروحان هستند. شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی: حال برخی از مجروحان وخیم است.

رادیو ارتش اشغالگر به نقل از یک منبع نظامی گفت: حمله بنیامینا توسط پهپاد حزب الله صورت گرفت و خونین‌ترین حمله از ابتدای جنگ به شمار می‌آید.

تصاویر منتشر شده از نظامیان زخمی شده در حمله پهپادی حزب الله

اسرائیل هیوم نوشت: قبل از اصابت پهپاد آژیرهای هشدار به صدا درنیامد.

چهل کشته و زخمی در حمله پهپادی حزب الله به حیفا/ ناکامی گنبد آهنین در رهگیری پهپاد مقاومت لبنان/ هشدار مقاومت لبنان به صهیونیست‌های ساکن سرزمین های اشغالی/ تلفات سنگین رژیم صهیونیستی در کمین حزب الله/ اعتراف رسانه های عبری زبان به بالا بودن تلفات نبرد در مرزهای لبنان+ عکس و فیلم
اثرات حمله پهپادی حزب الله لبنان به مقر نظامیان صهیونیست

رسانه‌های صهیونیستی اذعان کرده اند که پهپاد حزب الله در جنوب حیفا منفجر شد بدون آنکه رصد و یا شناسایی شود و به این دلیل آژیرهای هشدار به صدا درنیامد.

حضور بیش از ۴۰ آمبولانس برای انتقال زخمی‌ها

۲۰:۵۰ - افزایش آمار تلفات حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که آمار تلفات تیپ گولانی در پی حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینا به ۱۵ کشته و دستکم ۲۸ زخمی رسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع دو انفجار در منطقه کریوت در شمال حیفا و فرار نظامیان پایگاه دریایی رژیم اشغالگر در حیفا به پناهگاه‌ها خبر دادند.

وضعیت محل مقر تیپ گولانی بعد از حمله پهپادی حزب الله

۲۱:۰۰ - هشدار حزب الله لبنان به صهیونیست‌های ساکن سرزمین های اشغالی

حزب‌الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد که منازلی که سربازان اسرائیلی در آن‌ها تجمع کنند هدف ماست. در بیانیۀ اتاق عملیات حزب‌الله آمده است: ارتش اسرائیل از خانه‌های شهرک‌نشینان در برخی از شهرهای شمال فلسطین اشغالی مانند حیفا به‌عنوان مراکز تجمع افسران و سربازان خود استفاده می‌کند. این منازل و پایگاه‌های نظامی، هدف نیروی هوایی و موشکی مقاومت اسلامی است.

یک منبع مسئول در حزب الله در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که عملیات امشب در بنیامینل در نزدیکی حیفا با دسته‌ای از پهپادهای انتحاری انجام شد.

۲۲:۰۰ حزب الله از ۳ عملیات دیگر خود خبر داد و رکورد زد

حزب‌الله لبنان طی بیانیه‌های سی‌ام تا سی‌دوم اعلام کرد که به ترتیب، نظامیان رژیم اسرائیل را حین تلاش برای نفوذ به شهرک میس جبل با راکت و مسلسل هدف قرار داده که در اثر آن تعدادی از متجاوزین کشته یا زخمی شده‌اند.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که تجمعات نظامیان صهیونیست در شهرک المناره و نیز در منطقه خله ورده با موشک هدف قرار داده است.

حزب الله با ثبت ۳۲ عملیات طی یک روز (که احتمال افزایش تعداد عملیات تا پایان شب وجود دارد) رکورد عملیات‌ها و حملات خود علیه اشغالگران را شکست.

۲۲:۳۰ - زخمی شدن ۱۱۰ نظامی صهیونیست در کمتر از یک روز

ارتش رژیم اسرائیل امروز یکشنبه در شمال فلسطین اشغالی متحمل ضربات دردناکی شده است و بنا به گفته رسانه‌های این رژیم، در شمال فلسطین اشغالی یعنی جایی که این رژیم با حزب الله درگیر است، ۱۱۰ زخمی داشته و این، علاوه بر شمار تلفات حمله به مقر تیپ گولانی است.

تصاویری از محل برخورد پهپاد حزب الله در حیفا
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 44
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    8 0
    تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کنید
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    4 0
    اگر اسراییل حمله کرد طوری تمام زیر ساختهای نفتی منطقه را لزنید که نابود بشه ... اقتصاد جهانی ولی به امریکا الان بگید خویشتنداریم تا امریکا سطح امادگیش پایین تر باشه یا غافلگیر بشه از جوابتون .......
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    4 1
    حزب الله بایدلحظه شماری کنه زمانیکه زخمی های صهیونیست رابابرانکاردسوارهلیکوپترهای امدادی کردندهلیکوپترهای امدادی روبه محض بلندشدن اززمین درارتفاع پروازی ۲۰الی۳۰متر ازسطح زمین بزنه ومنفجرشون کنه،خلاصه هم نیروهای امدادی صهیونیست وهم زخمی های صهیونیست را،ازدم به هلاکت برسونه یکنفرش هم ازاین قائله جان سالم به درنبره
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۲
    2 1
    حزب الله بایدلحظه شماری کنه زمانیکه زخمی های صهیونیست رابابرانکاردسوارهلیکوپترهای امدادی کردندهلیکوپترهای امدادی روبه محض بلندشدن اززمین درارتفاع پروازی ۲۰الی۳۰متر ازسطح زمین بزنه ومنفجرشون کنه،خلاصه هم نیروهای امدادی صهیونیست وهم زخمی های صهیونیست را،ازدم به هلاکت برسونه یکنفرش هم ازاین قائله جان سالم به درنبره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس