صفار هرندی: فلسطین معلم اول درس مقاومت در جهان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ایستادگی وصف ناپذیر مردم مظلوم غزه در برابر صهیونیست های جنایتکار گفت: امروز فلسطین به معلم اول درس مقاومت درجهان تبدیل شده است.

به گزارش مشرق،"محمدحسین صفار هرندی " عصر یکشنبه در همایش روز فرهنگی کرج و استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج بر گزار شد، افزود: فلسطین دلبسته به حیات و بقاء است و با رشادت و شهادت طلبی مردمانش، محو شدنی نیست.

وی ادامه داد: امروز فرهنگ مقاومت در فلسطین و لبنان حاکم است درمقابل کسانی هستند که برای حفظ هژمونی خود دست به جنایت می زنند و هیچ ابایی از کشتار بیش از ۱۰۰ هزار انسان را ندارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک روز فرهنگی استان البرز گفت : این استان اسطوره اقوام ایرانی است و به لحاظ مهاجری به تهران شباهت زیادی دارد.

صفار هرندی افزود: استان البرز در واقع میناتوری از اقوام ایرانی است ؛ روز فرهنگی برای یک استان یعنی مرور کردن برای تمام خصیصه های خوب و ناب است.

وی بیان کرد: البرز دارای نقطه های نورانی فراوانی است که از مشاهیر تا مراکز علمی و دانشگاهی حکایت از ظرفیت ها و پیشنیه درخشان این خطه دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز بخشی از نیاز میوه پایتخت در البرز تامین می شود و این استان دارای ظرفیت های فراوانی است.

وی گفت : البرز سکونتگاه اقوام ایرانی است که در سایه اتحاد وهمدلی با هم زندگی می کنند.

در این آیین که شمار زیادی از قشرهای علمی و فرهنگی استان البرز حضور داشتند از تعدادی دست اندرکاران امور فرهنگی این استان تجلیل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس