ارتش اسرائیل نمایه حزب الله حیفا

حزب الله با انجام عملیات بی سابقه علیه پایگاه بنیامینا در جنوب حیفا از یک تغییر بزرگ در میدان نبرد خبر داد و شمارش معکوس را برای تخلیه دومین شهر اقتصادی در سرزمین‌های اشغالی آغاز شد.

سرویس جهان مشرق - عملیات بزرگ یکشنبه شب (بیست و دوم مهر) حزب الله در حیفا نشان داد جبهه مقاومت با وجود تمامی فشارها توانسته است روزهای سخت را پشت سر بگذارد و حالا دیگر فقط در وضعیت دفاعی مطلق نیست و در میدان موضع هجومی قرار گرفته و گام به گام در حال تغییر معادلات است.

  تغییر آرایش نظامی حزب الله با طوفان یگان پهپادی در پایگاه «بنیامینا» / جزئیات زهر چشم مقاومت از صهیونیست‌ها در شهر «بی‌دفاع» حیفا + نقشه میدانی و عکس

عملیات موفق یگان پهپادی حزب الله در حومه جنوبی حیفا و هدف قرار دادن پایگاه «بنیامینا» که مقر تیپ گولانی و تیپ ۶۲۱ به شمار می آید پس از دفع حملات لشکرهای ۳۶،۹۸،۹۱ و ۱۴۶ ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی جنوب لبنان و فلسطین اشغالی و افزایش حملات راکتی به مناطق مهمی از جمله «عکا، طبریا، بندر حیفا و...» اجرا شد و حامل این پیام بود که مقاومت در وضعیت متفاوتی قرار گرفته است.

  تغییر آرایش نظامی حزب الله با طوفان یگان پهپادی در پایگاه «بنیامینا» / جزئیات زهر چشم مقاومت از صهیونیست‌ها در شهر «بی‌دفاع» حیفا + نقشه میدانی و عکس
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

در این عملیات مجموعه ای از پهپاد های انتحاری حزب الله که حامل موشک های S۵ بودند با فریب سامانه های دفاع هوایی به سالن غذاخوری نیروهای ویژه تیپ گولانی در پایگاه بنیامینا اصابت کردند و دهها تن از نظامیان نخبه صهیونیست را کشته و زخمی کردند و اعزام ۵۰ آمبولانس به محل حادثه نشان می دهد وضعیت برای رژیم اشغالگر در حومه جنوبی حیفا بحرانی بوده و تعداد به هلاکت رسیده ها بیش از آنچه چیزی است که رسانه های صهیونیست اعلام کردند.

باید توجه داشت پایگاه بنیامینا در حدفاصل شهرهای حیفا و تل آویو پایتخت خودخوانده و موقت رژیم اشغالگر واقع شده است؛ این پایگاه از محور شمال با حیفا حدود ۲۹ کیلومتر و از محور جنوب با تل آویو حدود ۴۴ کیلومتر فاصله دارد و در ۶۸ کیلومتری مرزهای لبنان قرار گرفته و این موقعیت بر اهمیتش افزوده است.

نباید فراموش کرد یکی از عواملی که راه را برای اصابت دقیق پهپاد ها به اهداف مورد نظر در بنیامینا باز کرد عملیات مشترک چند شب قبل یگان موشکی و پهپادی حزب الله بود که مهم ترین و اصلی ترین پایگاه دفاع هوایی رژیم اشغالگر را در حیفا با اختلال جدی مواجه کرد و در نهایت اتفاقی برای صهیونیست ها رخ داد که در روزهای اخیر نگران وقوع آن بودند.

به گفته منابع میدانی، سران باند جنایت کار در روزهای گذشته از خدمت خارج شدن سامانه دفاع هوایی در پایگاه راهبردی کریات ایلعیزر بسیار نگران و عصبانی بودند چرا که آسمان شهر و بندر حیفا بی دفاع شده و حزب الله هم از این خلاء به بهترین شکل ممکن استفاده کرد و خسارت جبران ناپذیر را به صهیونیست ها وارد آورد.

  تغییر آرایش نظامی حزب الله با طوفان یگان پهپادی در پایگاه «بنیامینا» / جزئیات زهر چشم مقاومت از صهیونیست‌ها در شهر «بی‌دفاع» حیفا + نقشه میدانی و عکس

ایجاد اختلال در فعالیت های این پایگاه و سامانه های دفاع هوایی و همچنین استفاده حزب الله از پهپاد های رادار گریز و جدید دومین شهر اقتصادی رژیم اشغالگر را با بحران روبه رو کرده و ادامه عملیات مقاومت به راحتی منجر به تخلیه حیفا خواهد شد که ضربه دردناک و مهلکی برای صهیونیست ها به شمار می آید.

  تغییر آرایش نظامی حزب الله با طوفان یگان پهپادی در پایگاه «بنیامینا» / جزئیات زهر چشم مقاومت از صهیونیست‌ها در شهر «بی‌دفاع» حیفا + نقشه میدانی و عکس

به گزارش مشرق، صهیونیست ها تا اندکی قبل ژست پیروزی گرفته بودند و کار را تمام شده می دانستند اما حزب الله نشان داد واقعیت ها در میدان نبرد مشخص و تعیین می شود و بی دفاع شدن آسمان حیفا و هدف قرار گرفتن پایگاه بنیامینا از تغییر وضعیت و موضع تهاجمی جبهه مقاومت خبر می دهد و رژیم اشغالگر در روزهای آینده هم باید منتظر غافلگیرهای جدید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فتحی FR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    3 0
    مشرق لطفا سانسور نکن سربازای اینها روحیه جنگیدن ندارند تو یه انجمن نوشته بودن همه مسلمانها رو میکشیم با زنان مسلمان تجاوز میکنیم ولی من اینو به طور مرتب میگم تا همه بدونن که هیچی نیستند که یه سرباز مردشون با 100 کیلو وزن و هیکلی به محض این که گیر افتاد تازه کاری باهاش نکردن عین یه پسر بچه 3 یا 4 ساله همزمان هم خیس کرد هم کثیف کرد خودشو و شلوارش حالا اینها چقدر برای کشتن زن و بچه ها شجاع هستند به نظرتون باید به این مردها چی بگیم ؟؟؟؟؟یا چی خطابشون کنیم؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    1 6
    سه روز بود بیروت رو نمیزدن، با این وضعیت حمله به ایرانم قطعیه
  • محمد IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    12 1
    ماشالا این درسته،به این جانوران وحشی نباید رحم کرد.
  • ناشناس IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    5 0
    این درسته باید حزب اله حملات خودرا برابر حملات سگ یونیست ها کند تا موفق شود .
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    5 0
    خدایا شکر
  • US ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    3 0
    خصم خاموش نشین چون سگ غافلگیر است ، مراقب آمریکا باشید
  • US ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    0 6
    ما بهاییان این حمله را محکوم می کنیم
  • ایثارگر IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    4 0
    درود وسلام بر رزمندگان اسلام حزب الله لبنان . برادرانم خدا قوت. بزنید لشکر کفر فرعونیان را جسد نجس آنها در رودخانه نیل بیندازید.وعده الهی حتمی است. دارند نفس های آخرشان را می کشند. تنها زورشان به مردمان بی دفاع غزه می رسند جرات دارند بیایند در مقابل لشکر خدا رزمندگان اسلام خداوند پشت وپناهشان باشد.
  • mostafa IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    4 1
    فان حزب الله هم الغالبون
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    3 0
    بسم الله خدا يا شكر خيلي خوب بود ولي تعداد سك هاي صهيونيسم كه به درك واصل شده قابل شمارش است خدايا آنقدر از اين سك ها تلفات بكير كه غير قابل شمارش باشند ان شا ء الله به حول و قوه الهي
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    3 1
    ماشالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس