اذعان تل‌آویو به هلاکت نظامیان صهیونیست در عملیات حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی به تلفات خود در حمله پهپادی حزب الله لبنان به جنوب حیفا و سنگین بودن نتایج این حمله اذعان کرد.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چهار تن از نظامیان خود در حمله پهپادی منحصربه فرد حزب الله لبنان طی شب گذشته علیه پایگاه نظامی بنیامینا اذعان کرد.

ارتش این رژیم همچنین اذعان کرد که ۶۷ تن از این نظامیان زخمی شده‌اند که حال هفت از آنها وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که نتایج حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه بنیامینا سنگین بوده و تحقیقات در خصوص این حمله در جریان است.

شب گذشته حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای را در خصوص عملیات پهپادی کوبنده خود به یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب حیفا صادر کرد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، در چارچوب سلسله عملیات خیبر، در واکنش به تعرض‌های صهیونیست‌ها به ویژه در شهرک‌های النویری و البسته در بیروت پایتخت لبنان و دیگر مناطق و در واکنش به جنایت‌های دشمن صهیونیست، مقاومت اسلامی شامگاه روز یکشنبه سیزدهم اکتبر ۲۰۲۴ با رمز لبیک یا نصرالله، با چندین پهپاد انتحاری به پادگان آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا واقع در جنوب حیفا حمله کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی برای دفاع از کشور و ملت سربلند و مظلوم ما آماده و حاضر خواهد بود و از انجام وظایف خود در بازدارندگی در برابر دشمن کوتاهی نخواهد کرد. خداوند بر هر چیزی تواناست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    5 0
    ی صهیونیست‌ کمتر ، جهان امن تر
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    3 0
    دیگه تحقیقات در جریان است یعنی چه؟ محل شناسایی و نابود شد حالا چه تحقیقاتی
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    4 0
    به امید نابودی اسراییل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس