فریبا: لو رفتن اسامی گزینه‌های سرمربیگری استقلال عجیب است

پیشکسوت باشگاه استقلال، این را که نام گزینه‌های هدایت استقلال از باشگاه به بیرون درز پیدا می‌کند، اتفاق عجیبی دانست.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره آخرین وضعیت استقلال و اینکه مدیران باشگاه هنوز با گزینه‌ای به توافق نرسیدند، اظهار داشت: سه روز پیش مدیرعامل باشگاه مصاحبه کرد و گفت که با یک سرمربی فرانسوی به توافق قطعی رسیدند و حتی قرارداد هم امضا شده است، ولی ظاهراً به قول خودشان شیطنت‌هایی صورت گرفته که حضور این مربی در استقلال منتفی شده است. برای من این نکته عجیب است که نام گزینه‌های سرمربیگری استقلال چگونه از داخل باشگاه لو می‌رود و به بیرون درز پیدا می‌کند!

وی در ادامه افزود: در این مدت بارها شاهد بودیم که رسانه‌ها از اسامی مختلف به‌عنوان گزینه‌های سرمربیگری استقلال اسم برده‌اند. واقعاً نام این مربیان چگونه از باشگاه به بیرون راه پیدا می‌کند که برخی به آنها پیغام می‌دهند که به ایران نیایند یا عده‌ای دلال هم دنبال خراب کردن کار هستند تا گزینه خودشان را به استقلال بیاورند؟!

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال همچنین خاطر نشان کرد: استقلال بازی‌های حساسی در پیش دارد و هواداران هم منتظر اعلام نام سرمربی جدید هستند. اگر قرار است سهراب بختیاری‌زاده سرمربی باشد، باشگاه این موضوع را اعلام کند و اگر هم قرار است سرمربی خارجی بیاید، باید سریع در این زمینه تصمیم بگیرند. مربی خارجی هم برای شناخت از تیم و فوتبال ایران نیاز به زمان دارد و معلوم نیست قرار است چه اتفاقاتی برای استقلال در این فصل رقم بخورد. اگر قرار باشد اسامی گزینه‌های استقلال از داخل باشگاه لو برود، این مشکلات ادامه خواهد داشت.

بازیکن پیشین تیم ملی ایران راجع به بازی این تیم مقابل قطر هم یادآور شد: ایران با توجه به ۱۰ نفره شدن در زمین ازبکستان، نتیجه خوبی گرفت و امیدواریم که در بازی با قطر سه امتیاز را بگیریم. بعد از شکست برابر این تیم در جام ملت‌ها، فکر می‌کنم بازیکنان یک برد برابر این تیم به مردم بدهکار هستند و امیدوارم در این بازی با پیروزی برسیم.

فریبا درباره اینکه عملکرد تیم ملی با انتقاد برخی کارشناسان و اهالی فوتبال روبه‌رو شده است، تأکید کرد: به هر حال انتظارات از تیم ملی بالاست و همه دوست دارند تیم ملی نتیجه بگیرد. از طرفی توقعات از لژیونرها هم بالاست، شما دیدید که در بازی با امارات چند موقعیت توسط سردار آزمون و مهدی طارمی از دست رفت، ولی امیدوارم در بازی سه‌شنبه هم خوب بازی کنیم و هم سه امتیاز را بگیریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
    1 0
    ... امان از مافیای لنگ...!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس