حمله هوایی مشترک روسیه و سوریه به پایگاه‌های تروریست‌ها

منابع سوری از بمباران پایگاههای گروهک «هیئه تحریر الشام» (جبهة النصره سابق) در استان ادلب از سوی جنگنده‌های سوری و روسی خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع سوری به شبکه المیادین گفتند که نیروی هوایی روسیه و سوریه امروز (دوشنبه) چندین مقر نظامی تروریست‌های «هیئه تحریرالشام» (جبهة النصره سابق) در عرب شهر ادلب را بمباران کرده‌اند.

به گفته این منابع، این حمله در بلندی‌ها و دشت‌های اطراف روستای «الشیخ حر» و «کفرجالس» انجام شده و انبار زیرزمینی تسلیحات در نزدیکی کارخانه «کنسروسازی» مورد هدف قرار گرفته است.
همچنین مناطق نفوذ گروهک «حزب اسلامی ترکستانی» در بلندی‌های «کبانی» در شمال استان لاذقیه نیز هدف این حمله هوایی بود.
وبسایت عنب بلدی (همسو با مخالفان) نیز نوشت که جنگنده‌های روسیه سه مرتبه منطقه «الکبینه» در شمال لاذقیه و پنج بار نیز غرب ادلب و دوب ار نیز منطقه «حرش» در استان حلب را بمباران کرده‌اند.

طبق این گزارش منطقه «الکبینه» حائل میان مناطق تحت اشغال تروریست‌ها و ارتش سوریه است و به دلیل کوهستانی بودن منطقه، نیروهای ارتش تاکنون موفق به آزادسازی این منطقه نشده‌اند.
همچنین اطراف پایگاه ترکیه در روستای «دابق» در شرق شهر اعزاز در استان حلب نیز هدف حمله موشکی قرار گرفته است؛ منابع محلی گفته‌اند که موشک از سمت مناطق تحت کنترل ارتش سوریه و شبه‌نظامیان کُرد شلیک شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس