کد خبر 1652819
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
نقطه قوت تیم ملی فوتبال ایران از نگاه روزنامه قطری

روزنامه قطری به بررسی فنی دیدار امشب تیم ملی این کشور برابر ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ورزشگاه راشد شهر دبی (امارات) از ساعت 19:30 دقیقه امشب (سه‌شنبه) میزبان دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در دور چهارم گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا خواهد بود.

روزنامه الوطن قطر در بخشی گزارشی خود پیرامون این بازی نوشت: قطر با وجود بازی خارج از خانه با سلاح اعتماد به نفس و ذهنیت پیروزی به میدان می‌رود. از سویی قطر پس از پیروزی اخیر برابر قرقیزستان می‌خواهد این روند را تداوم ببخشد؛ چیزی که قطر را در مسیر صعود مستقیم به جام جهانی 2026 قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش؛ جسارت در حمله و استحکام خط دفاعی یک معادله دشوار و سلاح پیروزی تیم ملی قطر در دیدار امشب برابر ایران خواهد بود. تمامی بازیکنان باید در طول 90 این بازی متمرکز باشند و جایی برای اشتباهات فردی و عدم تمرکز وجود ندارد. ایران تیمی منسجم است که در صورت مواجه نشدن با هماهنگی خط دفاعی حریف به راحتی از دفاع به حمله می‌رسد و فرصت‌های گلزنی خلق خواهد کرد.

روزنامه الوطن در ادامه می‌نویسد: خط دفاعی تیم ملی قطر در دو بازی اخیر انتخابی جام جهانی در بهترین شرایط خود قرار نداشت، اما با ریکاوری بوعلام کوخی و طارق سلمان و با در اختیار داشتن لوکاس مندس و مهدی علی دیگر نگرانی چندانی نخواهد بود. پشت‌سر آنها مشعل بارشیم دروازه‌بان وجود دارد که نقش مهمی در آخرین ایران در جام ملت‌های آسیا داشت و باعث صعود قطر به فینال مسابقات شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس